خانهاخبار
ال جی در CES 2016 از SmartThinQ پرده برداشت

ال جی در CES 2016 از SmartThinQ پرده برداشت

ال‌جی اخیرا محصولی با نام SmartThinQ را معرفی کرده که به وسیله آن شما قادر به کنترل کامل خانه هوشمند خود خواهید بود.
۱۳۹۴/۱۰/۱۸

محصول جدید ال‌جی با نام SmartThinQ که اخیرا در جریان CES 2016 معرفی شده، یک پلفترم اتوماسیون خانگی است که البته چند سالی از عمر آن می‌گذرد ولی هنوز برای غول تکنولوژی کره‌ای جایگاه ویژه‌ای دارد. ال‌جی هاب SmartThingQ را که بسیار مشابه محصول آمازون (Echo) طراحی شده را برای کنترل بهتر خانه هوشمند به طور رسمی به معرض نمایش مردم گذاشت. 

 

image

 

با نهایت تاسف باید اذعان کنیم که در اثر کم سلیقگی ال‌جی هیچ نمونه فعالی از این محصول استوانه‌ای شکل در رویداد CES واقع در لاس وگاس وجود نداشت و عملکرد آن هنوز به طور کامل برای کاربران تشریح نشده. اما آنطور که ال‌جی گفته، SmartThingQ قادر است به لوازم هوشمند خانه مثل ماشین لباس‌شویی، گاز و دیگر لوازم منزل به وسیله سنسورهای بلوتوث، وای‌فای و ZigBee متصل گردد. دیتای حاصله از این وسایل در نمایشگر ۳.۵ اینچی موجود در هاب مذکور نمایش داده می‌شود. اطلاعاتی وضعیت آب و هوا، یادآوری‌ها و تقویم نیز از جمله مواردی هستند که در این نمایشگر دیده می‌شود و همچنین امکان استریم موسیقی در شبکه داخلی خانگی نیز به وسیله آن وجود دارد.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت و نحوه فروش این محصول در دسترس نیست ولی فعلا از این موضوع اطمینان داریم که SmartThingQ در دو رنگ مشکی و طلایی به بازارها عرضه خواهد شد. 

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)