خانهاخبار
پولاروید در CES 2016 از گوشی‌های هوشمند اندرویدی‌اش رونمایی کرد

پولاروید در CES 2016 از گوشی‌های هوشمند اندرویدی‌اش رونمایی کرد

شرکت پولاروید که نامش با دنیای عکاسی و دوربین‌های عکاسی عجین شده است، 2 گوشی هوشمند اندرویدی جدید در حین CES 2016 معرفی کرد.
۱۳۹۴/۱۰/۱۸

image

 

پولاروید در نمایشگاه CES 2016 از دو گوشی هوشمند اندرویدی رونمایی کرد. این دو مدل در مجموع در سه سایز صفحه نمایش عرضه خواهند شد.

گوشی اول Polaroid Snap نام گرفته است و در سه سایز مختلف صفحه نمایش عرضه می‌شود: 5، 5.5 و  6 اینچ که رزولوشن اچ‌دی را به نمایش در می‌آورند. دوربین اصلی این محصول 13 مگاپیکسلی و با فلاش دو گانه و دوربین جلویش 5 مگاپیکسل به همراه فلاش مخصوص به خود است. پردازنده 4 هسته‌ای، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی تا 16 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های جانبی microSD از سایر مشخصات این محصول است. این گوشی هوشمند با اندروید 5.1 عرضه می‌شود.

image

 

پولاروید اسنپ از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند و در رنگ بندی چهارگانه صورتی، آبی، سیاه و سفید عرضه خواهد شد. قیمت این محصول بنا بر اندازه صفحه نمایش و اندازه حافظه داخلی‌اش بین 13 تا 180 دلار متغیر است.

گوشی دیگر پولاروید، Polaroid Power نام دارد که با شعار سریع و قدرتمند معرفی شده است. این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1820 پیکسل دارد و دوربین اصلی‌اش مانند مدل اسنپ، از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی برخوردار است، اما دوربین جلویش قدرتمندتر بوده و با رزولوشن 8 مگاپیکسلی به تصویربرداری می‌پردازد. پردازنده این محصول هم هشت هسته‌ای و 64 بیتی است و 3 گیگابایت رم عملکردش را بسیار مناسب کرده است. حافظه داخلی این محصول 32 گیگابایت است که مانند مدل قبل از حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند.

image

 

اما نکته جالب توجه این فبلت باتری قدرتمند 3000  میلی‌آمپر‌ساعتی آن است که با پاور بانک 8000 میلی‌آمپر‌ساعتی که همراه محصول به مشتری هدیه داده می‌شود، شما را از باتری و شارژ‌های زود به زود بی نیاز می‌کند. این محصول 250 دلار قیمت دارد و با اندروید 5.1.1 عرضه می‌شود، اما پولاروید وعده داده است اندروید مارشمالو را برایش عرضه خواهد کرد.

مدل اسنپ در ماه فوریه و مدل پاور در بهار امسال به بازار خواهند آمد.

منبع: Talk Android

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)