خانهاخبار
نسخه ساعت هوشمند مخصوص بانوان هوآوی در CES 2016 رونمایی شد

نسخه ساعت هوشمند مخصوص بانوان هوآوی در CES 2016 رونمایی شد

مدتی پیش هوآوی ساعت هوشمند خود موسوم به Huawei Watch را عرضه کرد. حال در نمایشگاه CES 2016 این شرکت از دو مدل زنانه و لوکس این ساعت رونمایی کرده است.
۱۳۹۴/۱۰/۱۷

هوآوی واچ یکی از ساعت‌های هوشمند سال 2015 بود. ساعت هوشمندی با سیستم عامل اندروید ور و طراحی لوکس و زیبا. حال هوآوی پس از مشاهده استقبال از ساعت هوشمندش، دو نسخه زنانه از این ساعت را معرفی کرده است. نسخه موسوم به جواهر (به انگلیسی: Jewel)  و ظریف (به انگلیسی: (Elegant

image

تفاوت اصلی این دو ساعت با ساعت اصلی هوآوی طراحی آن است که سعی شده مطابق با روحیات بانوان انجام پذیرد. بندهای نازک‌تر و وجود جواهرات در نسخه Jewel این دو ساعت را بیش از پیش برای بانوان مناسب ساخته است. تفاوت دیگر این نسخه‌ها با ساعت اصلی، قطر صفحه نمایش است که با افزایش دو میلی‌متری به 44 میلی‌متر رسیده است. همچنین رنگ طلایی صورتی (rose gold) نیز در رنگ بندی این دو نسخه وجود دارد. اما به جز این موارد، سایر مشخصات مشابه نسخه اصلی است: صفحه نمایش 1.4 اینچی با رزولوشن 400 در 400 پیکسل، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، رم 512 مگابایتی و پردازنده 1.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 400. مانند نسخه اصلی این دو ساعت با اندروید موبایل و iOS نیز سازگارند و به لطف وجود میکروفون و بلندگو قابلیت دریافت تماس‌های تلفنی بر روی آن و استفاده از دستورات Google Now را نیز دارند. هر دو مدل در سه ماهه اول سال 2016 با قیمت 499 دلار برای نسخه ظریف و 599 دلار برای نسخه جواهر، به بازار عرضه خواهند شد. تصاویری که از این دو نسخه در غرفه هوآوی در CES 2016 گرفته شده است را در ادامه مشاهده می کنید:

Huawei Watch Jewel

 

Huawei Watch Elegant

منبع: Teachradar

 

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)