خانهاخبار
وال استریت جورنال: اپل دستور کاهش تولید آیفون را داده است!

وال استریت جورنال: اپل دستور کاهش تولید آیفون را داده است!

به نظر می‌رسد بخت با اپل امسال یار نیست و فروش آیفون های جدید رو به کاهش است..
۱۳۹۴/۱۰/۱۷

طبق گزارشی که در وال استریت جورنال منتشر شده است اپل به کارخانه فاکسکان در چین که بیشترین مسئولیت تولید آیفون را به عهده دارد گفته که اقدام به کاهش تولید آیفون‌ها کند، بدین ترتیب افراد زیادی به زودی از این کارخانه اخراج خواهند شد. طبق آمار‌ها کارخانه فاکسکان حدود ۲۰۰،۰۰۰ کارمند را فقط در خط تولید آیفون ها در اختیار دارد.  

گفته شده در اوایل سال ۲۰۱۶ تولید آیفون به میزان ۳۰ درصد کمتر خواهد شد و اپل چشمان خود را به آیفون ۷ که در پاییز سال آینده به بازار می‌آید دوخته است، اگرچه آیفون‌های جدید این شرکت یعنی آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس رکورد فروش آیفون ها را در اوایل عرضه آن مانند سال های گذشته  شکستند اما به نظر می‌رسد آمار بالای فروش خود را نتوانسنتد ثابت نگه دارند و بسیاری از افراد از خرید این آیفون‌های جدید خودداری می‌کنند چرا که منتظر یک بروزرسانی بزرگ‌تر از سوی این شرکت هستند. 

 

image

 

منبع: WSJ

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
یعنی NOTE 5 بهتره یا S6 EDGE؟تازه S6 EDGE PLUS هم که خیلی وقت پیش اومده حالا اگه PLUS می گفتی میشد گفت که سلیقت این جوریه ولی S6 EDGE؟

اكبر

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
بله با اين همه عيب و هنگ سامسونگ اصلا جاى حرف نميمونه

گلکسی

۱۳۹۴/۱۰/۱۸
اخه تا گلکسی اس 6 اج هست کی به اپل نگاه می کنه

محمد1977

۱۳۹۴/۱۰/۱۷
سلام-سامسونگ و ال جی و... گوشی هایی درست میکنن که بعد از 2 سال یا خراب میشه یا کیفیتش نصف میشه یا باتریش خراب میشه- این کار سیاست تولید کنندهاست برای فروش گوشی های جدید-اپل بعد از 5 سال مثل سام و ال جی و... میشه-در ضمن اپل بعد از مرگ استیو جابز مونتاژ کارو سر در گم شده -ال سی دی از سامسونگ یا ال جی-پردازشگر از اینتل یا سامسونگ یا tsmc -دوربین -باتری-بدنه -از شرکتهای مختلف-تولید کنندها هر سال با یه ترفند جدید گوشیهارا با یکم تغییر وارد بازار میکنند و یه گوشی خوش رنگ و آب به مردم بی اطلاع قالب میکنندومحترمانه میلیو ن میلیون جیب مردم راخالی میکنندو سال بعد دوباره با یه ترفند جدید-دوستان باور کنید تولیدکنندها قادربه تولید گوشی بی نقص هستند ولی سیاست تولید اجازه این کار را نمیدهد-من داخل بیشتر گوشیها را دیدم-تولید کنندها میتوانند گوشی بی نقص تولید کنند ولی ..............:نظر شما ؟

Arman

۱۳۹۴/۱۰/۱۷
200000 نفر ؟!!!!!
اشتباه نوشتید