خانهاخبار
هوآوی تبلت MediaPad M2 را در CES 2016 معرفی کرد

هوآوی تبلت MediaPad M2 را در CES 2016 معرفی کرد

هوآو طی مراسمی در CES 2016 تبلت ۱۰ اینچی جدید خود با نام مدیاپد ام 2 و قلم مخصوص را معرفی کرد.
۱۳۹۴/۱۰/۱۶

کمپانی چینی هوآوی که مدتیست حضور پر رنگی در بازار جهانی گوشی‌های همراه دارد و هر روز طیف بیشتری از کاربران موبایل را به خصوص در بازار چین و خاورمیانه سمت خود جذب می‌کند، این‌بار تبلت جدید ۱۰ اینچی خود با نام MediaPad M2 را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد.

image

 

این تبلت در مدل ۶۴ گیگابایتی همراه با قلم استایلوس اکتیو با نام M-Pen عرضه می‌شود و مدل‌های ۱۶ گیگابایتی و ارزان قیمت‌تر آن به صورت جداگانه به فروش می‌رسد. کیفیت صفحه نمایش  ده اینچی MediaPad M2 برابر با ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و پردازنده به کار رفته در آن Kirin 930 دارای ۸ هسته جداگانه است که  قبلا از آن در پرچمدار سال گذشته خود یعنی Huawei P8 استفاده کرده بود.

این تبلت در ۲ نسخه متفاوت Silver Version و Gold Version عرضه می‌شود که مدل سیلور آن از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و و مدل گلد آن از ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد که در هر دو مدل با درگاه حافظه MicroSD می‌توانید ظرفیت آن را افزایش دهید.

دوربین اصلی MediaPad M2 از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار بهره می‌برد و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است. طبق گفته هوآوی باتری این تبلت ۶۶۶۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. باید دید عملکرد قلم M-Pen می‌تواند با قلم‌های هوشمند دیگری نظیر Apple Pencil رقابت کند یا خیر. 

قیمت‌های منتشر شده از سوی شرکت هوآوی برای تبلت MediaPad M2 به شرح زیر است:

  • مدل وای‌فای + ۱۶گیگ + ۲گیگ رم: ۳۴۹ دلار 
  • مدل سلولار + ۱۶گیگ + ۲گیگ رم: ۳۹۹ دلار 
  • مدل وای‌فای + ۶۴ گیگ + ۳ گیگ رم: ۴۱۹ دلار همراه با قلم M-Pen
  • مدل سلولار  + ۶۴ گیگ + ۳ گیگ رم: ۴۶۹ دلار همراه با قلم M-Pen
     

image

 

منبع: Phone Arena
 

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
این که کپی تبلت های سامسونگه...

mohammad

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
اقا من طرفدار هو ا وی نیستم ولی واقعا این هم خوشگله هم مشخصاتش خوبه دیگه هو ا وی هم پیشرفت کرده خخخخخ الان بعضیا فکر کنم باز بیان بگن تقلید از اپل خخخخ