خانهاخبار
رقیب جدید سرفیس در CES 2016: گلکسی TabPRO S سامسونگ

رقیب جدید سرفیس در CES 2016: گلکسی TabPRO S سامسونگ

سرفیس پرو مایکروسافت با محبوبیت بسیاری که به دست آورده تولیدکننده‌ها را به فکر انداخته تا هر کدام نمونه‌هایی مشابه سرفیس این شرکت، یعنی تبلت‌هایی ویندوزی با کیبورد تولید کنند.
۱۳۹۴/۱۰/۱۶

تبلت محبوب سرفیس مایکروسافت این روزها رقبای زیادی را پیش روی خود می‌بیند. پس از ThinkPad X1 لنوو حالا نوبت تبلت ویندوزی سامسونگ است. احتمالا این همان تبلتی است که خبرهایی در مورد آن در ماه آگست منتشر شده بود.

image

تبلت Galaxy TabPRO S سامسونگ  کاملا شبیه به سایر تبلت های سامسونگ است با این تفاوت که این بار این تبلت کیبرد اختصاصی نیز دارد. شایعات اخیر خبر از نمایشگر 12 اینچی سوپر آمولد با پشتیبانی از S Pen، پردازنده Core M اینتل با 4 گیگابایت حافظه رم دارد.

image

اگرچه عادت داریم در سری گلکسی سامسونگ اندروید را به خاطر بیاوریم اما تبلت جدید سامسونگ ویندوز 10 را بر روی خود دارد. کنفرانس CES سامسونگ تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود و احتمالا شاهد معرفی رسمی این تبلت ویندوزی خواهیم بود.

image

منبع: GSMArena

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Ali

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
مثل این میمونه که بگی پراید رقیب لامبورگینیه!!!آخه سامسونگ با این میخواد رقیب سرفیس بشه؟؟؟:))

yh

۱۳۹۴/۱۰/۱۷
سامسونگ شخصیت و غرور نداره خودشو به هر دری میزنه تا پول در بیاره

Alireza

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
سامسونگ با این میخواد رقیب سرفیس شه؟؟این کع در حد تبلتای لنوو
پردازنده core im رو با اسکای لینگ سرفیس میخواد رقابت کنه؟خخخ
تازه سیستم عاملشم سیستم عامله وین۱۰ سیستم عامل خود مایکروسافترو میخواد بر علیه خودش استفاده کنه؟واقعا که سامسونگ یک احمق به تمام معناست.

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
درود به همه علاقه مندان تکنولوژی, سپاسگذارم gsm وخانم مریم فانی از خبرتون, شاید از دید بعضی ها این مطلب من تکراری باشه اما مربوط به همین خبر این تبلت سامسونگ هس و ربط داره ! این تبلت سامسونگ عالی و زیبا هس و از یک امتیاز بالا به غیر از پشتیبانی از spen و ویندوز10 و پردازنده بهبود یافته مناسب Intel core m اونهم روی فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و باطری باظرفیت بالا و … بهره برده که در اکثر تبلت ها و لپ تاپ ها دیده نمیشه متأسفانه ! اون چیزی نیس جزء همین صفحه نمایش اختصاصیش (super AMOLEDسوپرآمولد) آنهم 12 اینچی روی رزولیشن 2Kکه واقعا عالی هس , سوپرآمولد اختصاصی سامسونگ بالاترین درخشندگی و بالاترین زاویه دید و بالاترین عمق رنگ و بالاترین بهینه گی رو داره در مقابل انواع دیگر صفحه نمایش ها

.

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
Ch bad rikhte