خانهاخبار
اپتیموس پرایم دوست داشتنی لنوو در CES 2016

اپتیموس پرایم دوست داشتنی لنوو در CES 2016

نمایشگاه CES 2016 آغاز شده است و تمام غول‌های تکنولوژی در حال نمایش بهترین گجت‌های خود هستند. لنوو نیز با دست پر به این نمایشگاه آمده است. شاید تعجب کنید ولی این کمپانی تبلتی ساخته است که ما را به یاد اپتیموس پرایم در تغییر شکل دهندگان می‌اندازد!
۱۳۹۴/۱۰/۱۶

در CES 2016 کمپانی‌ها، استارت آپ‌ها و بسیاری دیگر از تشکل‌های تکنولوژی گرد هم جمع شده‌اند تا آخرین دستاوردهای خود را عرضه کنند، در میان شلوغی CES 2016 و در کنار سایر غول‌های تکنولوژی، لنوو را می‌بینیم. لنوو محصولاتی زیادی را همراه خود به نمایشگاه آورده است، اما در میان این محصولات تبلتی خودنمایی می‌کنند که مانند اتوبات‌ها در تغییر شکل دهندگان می‌ماند.

 

image

 

تبلت لنوو Thinkpad X1 همه آنچه احتیاج دارید را به شما تقدیم می‌کند. این تبلت که ماژولار است قابلیت تبدیل شدن به لپتاپ، پروژکتور و دوربین سه‌بعدی را دارد، احتمالا با شنیدن این قابلیت‌ها شما هم به این‌ نتیجه رسیده‌اید که ثینک‌پد ایکس1 لنوو واقعا همان اپتیموس پرایم دوست‌ داشتنی است.

 

image

 

تبلت ایکس1 یک محصول ویندوزی است که دارای 3 قطعه شبیه به باتری لپ‌تاپ‌هاست که به شما اجازه می‌دهد تا تبلت خود را به لپتاپ، پروژکتور یا دوربین سه بعدی تبدیل‌ کنید، البته اگر 50 دلار هزین بیشتری متحمل شوید، می‌توانید یک استایلوس نیز برای تبلت ایکس1 خریداری کنید. نمایشگر محصول 12 اینچی است و به آخرین نسل تراشه‌های Core m7 اینتل مجهز شده.

 

image

 

قیمت این محصول که در ماه فوریه عرضه می‌شود حدود 900 دلار است البته اگر بخواهید قطعه‌های لپتاپ (که یک باتری بزرگ‌تر است)، دوربین و پروژکتور را داشته باشید باید هزینه‌های زیر را نیز به 900 دلار اضافه کنید:

  • قطعه باتری (که طول عمر تبلت را به لپتاپ می‌رساند) حدود 150 دلار است.
  • قطعه دوربین سه بعدی نیز حدود 150 دلار است.
  • قطعه پروژکتور قیمت بالایی دارد و حدود 280 دلار هزینه برمی‌دارد.

اخبار مربوط به CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی پوشش خبری نمایشگاه CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

 

نظر شما در مورد این تبلت ماژولار چیست؟ 
به نظر شما این تبلت می‌تواند مورد استفاده چه گروه و چه افرادی قرار بگیرد؟

منبع: The Verge

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)