خانهاخبار
چگونه آیفون ۶ و ۶ پلاس را دو سیم کارته کنیم؟

چگونه آیفون ۶ و ۶ پلاس را دو سیم کارته کنیم؟

برخی از کاربران اپل مدت هاست که منتظر آیفونی با پشتیبانی دو سیم کارت هستند در ادامه پست چگونگی دو استفاده از دو سیم کارت در آیفون را مشاهده خواهید کرد.
۱۳۹۴/۱۰/۱۵

گوشی های دو سیم کارته در بسیاری از کشور‌ها به خصوص کشورهای آسیایی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند با این حال بر خلاف بسیاری از دیگر کمپانی های سازنده موبایل مانند سونی، سامسونگ و.. اپل از تولید و ساخت آیفون دو سیم‌کارته صرف نظر کرده و شاهد تولید آن هیچ گاه نبودیم، همین دلیل باعث می‌شود تا برخی کاربران آیفون محبوب خود را کنار گذاشته و به گوشی های دیگر کوچ کنند، اما اگر دل کندن از آیفون خود برایتان سخت باشد تکلیف چیست؟

image

 

به تازگی آداپتوری وارد بازار شده با اسم Magic SIM به معنای سیم کارت جادویی که به وسیله آن می‌توانید دو سیم کارت را به آیفون خود متصل کنید. نکته منفی مجیک سیم اینجاست که به صورت همزمان از دو سیم کارت نمی‌توان استفاده کرد و کاربر برای استفاده از خطوط خود مجبور به سوییچ کردن آن بین دو سیم کارت است.

آداپتور Magic SIM با قیمت ۲۴.۹۹ پوند معادل ۴۰ دلار آمریکا به فروش می‌رسد و از شبکه‌های 3G, 4G, LTE, GSM, EDGE, CDMA, UMTS, WCDMA و HSDPA پشتیبانی می‌کند. در مورد وجود مجیک سیم در بازار ایران اطلاعاتی در دست نیست اما احتمال دارد که بتوان آن را بصورت محدود در بازار کشورمان نیز پیدا کرد. 

 

image

 

برای مشاهده نحوه عملکرد Magic SIM ویدیو زیر را تماشا کنید.

 

منبع: iPhone Hacks

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
مگه من گفتم اپل ساخته اینو؟! یخورده دقت کن در خوندن کامنت. گفتم لوازم جانبی های اپل یعنی اینایی که واسه اپل ساخته میشه. نگفتم ساخت اپل

طاها

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
اينو اپل نساخته. چقدر فشار ميارى به خودت(:(:(:(:

yaser

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
حالت خوبه تو؟؟؟ مگه بامپر و قاب با هم رو گوشى سوار ميشه. كم تر مغلته كن

مهران

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
شما با همون آيفون هاى ذره بينى قديمى حال كن . اكثر سليقه ها آيفون بزرگ دوست دارن

ahmad

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
جوك نگو قيمت گرون ترين آيفون اپل كه هزار و خورده اى دلاره به پول ايران با احتساب به قيمت دلار ميشه سه ميليون و خورده اى كه درستم هست اونجا چون درآمد ها بالاتره ارزون تر به نظر مياد وگرنه همه جا آسمون خدا همين رنگه