خانهاخبار
نمونه احتمالی iPhone 6c با ۶ رنگ متفاوت

نمونه احتمالی iPhone 6c با ۶ رنگ متفاوت

ممکن است آیفون 6سی با دو رنگ کاملا جدید به جمع خانواده آیفون بپیوندد. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۱۰/۱۴

طراحی به نام Ferry Passchier به‌تازگی طرح جالبی از آیفون‌ ۶سی منتشر کرده؛ دستگاهی که قرار است اپل در ماه آوریل عرضه کند.

این طرح بسیار مشابه آیفون‌های ۶اس و ۶اس پلاس است و گویا این شخص خیلی ابتکار عمل به خرج نداده، اما در این طرح شاهد دو رنگ جدید اضافه‌شده هستیم که در نوع خود جالب است. همان‌طور که قبلا گفته بودیم، آیفون ۶سی بسیار مشابه آیپاد تاچ کنونی است، چراکه رنگ‌های آن به احتمال زیاد شبیه آیپادها خواهد بود و بدنه یک‌دست متال آن در پشت هم همین موضوع را شفاف‌تر جلوه می‌دهد.

مطابق  پیش‌بینی‌های قبلی، آیفون ۶سی با طراحی جدید 2.5D Crived، صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل، پردازنده A9، رم ۲ گیگابایتی، نسل دوم سنسور انگشتی تاچ‌آیدی و باتری ۱۶۴۲ میلی‌آمپری عرضه خواهد شد.

 

image

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

pouria

۱۳۹۴/۱۰/۱۵
حاجی مگه جنگه؟ :/

pouria

۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اللهههه.............ddd

shahram

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
خوبه که ایفون طرفداران گوشی های سایز کوچک رو هنوز فراموش نکرده نمیدونم تا کی قراره این رونده بزرگتر شدن گوشی ها توسط کمپانیها متوقف بشه وبه جای بزرگتر کردن گوشی ها (که هرروز گوشیها دارن بیریخت تر میشن)وبالا بردن رزولویشن و چیزهای غیر ضروری ،بیان تمرکز خودشون رو،روی زیباتر کردن طراحی،قویتر کردن باطری،کاربردی کردن گوشی ولی نه با سنسورهائی که فقط جنبه تبلیغات دارن مثل برخی شرکتها،خلاقیت و نوآوری که این سالها واقعا کم شده،رابط کاربری و.....خلاصه چیزهای به درد بخور وضروری و جذاب برای مشتری،نمیدونم شاید هم تکنولژی داره به آخر خودش نزدیک میشه ولی خدا بیامرزه استیو جابز رو که اگه الان زنده بود فکر میکنم آیفون با الانش زمین تا آسمون فرق داشت این آدم همیشه یه خلاقیت و نوآوری جدید رو برای معرفی داشت به نظرم اگه بود ایفون از الانش ۲۰ سال جلوتر بود.

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
رنگارنگ تولید نشه صلوااااات !!!

omid

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
عالی چه قدر ابیش قشنگه اون وقت اگه بیاد قیمت چنده