خانهاخبار
تصاویر آیفون‌های جدید اپل لو رفت

تصاویر آیفون‌های جدید اپل لو رفت

روز گذشته رندرهایی در وبسایتی چینی منتشر شد و ادعا شد به آیفون‌های جدید اپل مربوطند.
۱۳۹۴/۱۰/۱۴

این روزها شایعات زیادی در مورد آیفون‌های جدید 7 و 7 پلاس به گوش می‌رسد و اکنون نیز رندرهایی از این آیفون‌ها لو رفته است. وبسایتی چینی، که متعلق به یکی از تولیدکننده‌های قطعات است، رندرهایی فاش کرده و ادعا کرده این رندرها به نسل جدید آیفون متعلق‌اند. طراحی این گوشی نشان می‌دهد از شیشه 2.5D روی نمایشگر استفاده شده و فریم دور گوشی از فلز ساخته شده است.

به نظر می‌رسد نسل جدید آیفون از آیفون‌های فعلی باریک‌تر شده، اما کماکان جک 3.5 میلی‌متری هدفون روی آنها دیده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، انتظار می‌رفت اپل جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از آیفون‌های جدید حذف کند تا مدل‌های جدید آیفون ضدآب باشند و فضای بیشتری برای باتری بزرگ‌تر در اختیار داشته باشند. در گزارش‌ها آمده بود که از پورت لایتنینگ به‌جای جک هدفون استفاده خواهد شد.

در یکی از تصاویر تراشه A10 اپل نیز دیده می‌شود و در تصویر دیگر پد شارژ وایرلس به چشم می‌خورد. احتمال دارد آیفون‌های جدید با حافظه 256 گیگابایتی و باتری 3100 میلی‌آمپری عرضه شوند.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

محمد1977

۱۳۹۴/۱۰/۱۸
سلام -سال 2016 و 2017 رقابت بین تولید کنندهای موبایل و لوازم الکترونیکی خیلی سخت میشه-به عنوان مثال-کیفیت صفحه نمایش ا ز4k بیشتر بشه چشم انسان به راحتی نمیتونه ببینه-لنز دوربین و سنسور کوچک داخل دوربین تا حدی میتونه کیفیت ببره بالا به دلیل اینکه باید سنسور و لنز بزرگتر بشه و داخل گوشی جا نمیشه -نتیجه:تولید کنندها مجبورن سرعت ارتقاء تولیدات را آرام کنند

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۱۷
اگه شبیه اس 5 بود پشتش چسب انگشت داشت.

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۱۷
درود به جین کلود عاشق تکنولوژِ سامسونگ .چه عجب دست از طرفداری سامسونگ ورداشتی اومدی از اپل تعریف می کنی؟
سامسونگ بهت پول نداده ؟؟؟؟ اومدی سمت اپل؟؟؟
کار خوبی کردی اپل حرف نداره یه آیفون بگیری دستت عاشقش میشی والسلام

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۱۷
قلی توروخدا قلقلکم نده.
اپل حدود یه سالو سه ماه قبل فورس تاچ رو تو اپل واچ معرفی کرد باور نداری فیلمشو برو ببین.بعد هوآوی قبل این که آیفون بعدی بیاد اومد زودتر از سامسونگ کپیش کرد گذاشت رو گوشیش. الانم کارایی خاصی نداره رو هوآوی .اما تو آیفون کاربرد و کارایی فوق العاده ای داره.
انقد بدم میاد کسی بدون فک کردن حرف بزنه×××

فرهاد

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
چرته بابا.. اپليكيشن موزيكش مال ios7 و8 هست... هيچ كمپانى اى به اين راحتى نميذاره محصولش لو بره.. اين كه خيلى بچگانه ست