خانهاخبار
iPhone 7 Plus با دو قابلیت جدید می‌آید

iPhone 7 Plus با دو قابلیت جدید می‌آید

طبق گزارش MyDrivers، آیفون 7 پلاس قدرتمند‌تر از همیشه و بار دیگر قوی‌تر از آیفون 7 به صحنه خواهد آمد.
۱۳۹۴/۱۰/۱۳

اپل قصد دارد مدل جدید ۲۵۶ گیگابایتی را به آیفون ۵.۵ اینچی نسل بعدی موسوم به آیفون ۷ پلاس اضافه کند. به نظر می‌رسد اپل طبق سیاست قیمت‌گذاری آیفون‌های خود مدل ۱۶ گیگابایتی را حذف می‌کند و مدل ۳۲ گیگابایتی را با قیمت ۷۴۹ دلار جایگزین آن می‌سازد و همچنین مدل ۱۲۸ را با قیمت ۸۴۹ دلار و نسخه جدید ۲۵۶ گیگابایتی را با قیمت ۹۴۹ دلار عرضه می‌کند.

 

image

 

گفته شده باتری آیفون ۷ پلاس با ظرفیت بالا‌تری نسبت به آیفون ۶اس پلاس ارائه می‌شود و پیش‌بینی می‌شود مقدار توان آن هم به ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپری ارتقا یابد. شایان ذکر است باتری کنونی به‌کاررفته در آیفون ۶اس پلاس ۲۷۵۰ میلی‌آمپری است، اما کاربران، به‌جز سرعت شارژ آن، از عملکرد روزانه باتری راضی‌اند. به‌لطف iOS 9 مصرف باتری بسیار بهینه‌تر شده که همین باعث شد ظرفیت باتری دو آیفون جدید ۶اس و ۶اس پلاس نسبت به مدل‌های پیشین خود یعنی ۶ و ۶ پلاس کمتر شود.

 

image

 

علاوه بر بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش و تراکم پیکسلی بیشتر و دوام باتری بهتر، یکی از قابلیت‌های انحصاری سری پلاس آیفون‌ها Optical image Stabilization است که به‌صورت مکانیکی اپتیک دوربین را علاوه بر عقب و جلو بردن در ۴ جهت مختلف (بالا، پایین، چپ و راست) به حرکت درمی‌آورد تا لرزش عکس کمتر شود و عکس یا فیلم بهتر ضبط شود.

 

image

 

نظر شما چیست؟ آیا iPhone 7 Plus را خریداری خواهید کرد؟

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

amir

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
اواسط شهریور امسال معرفی میشه و تا مهر ماه به بازار ایران راه پیدا میکنه

pouria

۱۳۹۴/۱۰/۱۷
بیشتر شبیه اسباب بازیه

fatemeh

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
میدونید تاریخ ورودش به بازار چه زمانی؟

logicman

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
پردازنده ی 128 بیتی؟! داداش اصلا مفهوم این ها رو میفهمی؟! پردازنده های 32 بیتی تا 4 گیگا بایت میتونن ادرس دهی کنن. ولی پردازنده های 64 بیتی تا 10 به توان 19 بایت میتونن ادرس دهی کنن حتی انقدر عددش بزرگه که درست نمیشه گغت یعنی چقدر. حتی ابر کامپیوتر ها هنوز به این رقم هم نزدیک نشدن.

علی

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
سلام
من خودم از طرفدارای این برند هستم و خودم 5اس دارم ولی واقعا ایفون لگ های بالایی داره اینو کسانی متوجه میشن که بخوان از این گوشی درست کار بکشن و از طرفی ایفون بعد استیو جابز واقعا شده یه شرکتی مثل ایرانخودرو یه اپشن خیلی معمولی میذاره یه دستی به سر و روش میکشه عرضه میکنه به بازار با قیمت نجومی دست گمرک ایرانم درد نکنه که باعث نجومی تر شدنش میشه و ایفون لگ بسیار شدیدی روی کش تلگرام داره فقط بخاطر اینکه فایل منیجر نداره و نمیشه کش ها رو پاک کردن و همش ارور میده فول شده و در اخر بگم که ایفون هم داره به سمتی میره که قطعا به نابودیش ختم میشه