خانهمقاله‌ها
آموزش مهاجرت از اندروید به آی او اس

آموزش مهاجرت از اندروید به آی او اس

اپل به‌تازگی برنامه Move to iOS را در فروشگاه اپلیکیشنی گوگل عرضه کرده تا کاربرانی که قصد دارند از سیستم عامل اندروید به آی‌اواس مهاجرت کنند، هرچه راحت‌تر این کار را انجام دهند.
۱۳۹۴/۱۰/۱۳

عوض کردن پلتفرم گوشی این روزها دیگر امری دشوار به شمار نمی‌آید و با توجه به همکاری شرکت‌ها برای راحتی کاربران انجام دادن این کار ساده شده است. اپل همزمان با معرفی iOS 9 برنامه جدیدی معرفی کرد با نام Move to iOS، به‌معنای انتقال به آی‌او‌‌‌اس، برای اندرویدی‌هایی که قصد دارند از سیستم عامل خود به آیفون کوچ کنند؛ خصوصا با توجه به رشد روزافزون فروش گوشی‌های آیفون که این روزها تعداد کثیری از کاربران اندروید را هم به سمت خود کشانده و آنها را وارد دنیای آی‌اواس کرده است.

 

image

 

اطلاعاتی که با این برنامه منتقل می‌شود شامل موارد زیر است:

  • مخاطبین
  • پیغام‌ها (SMS)
  • عکس‌ها و ویدئو‌های گرفته‌شده با دوربین
  • بوک‌مارک‌های مرورگر اینترنت
  • حساب کاربری ایمیل‌ها
  • تقویم‌ها
  • اپلیکیشن‌های رایگان: برنامه‌های رایگانی که در دستگاه اندرویدی‌تان داشتید به‌طور خودکار از فروشگاه برنامه‌های اپل (AppStore) دانلود می‌شوند.
image

 

اگر شما نیز هم‌اکنون از کاربران اندروید هستید و قصد دارید آیفون بخرید، برای انتقال اطلاعاتتان از دستگاه اندرویدی خود به آیفون مراحل زیر را دنبال کنید:

هنگام راه‌اندازی آیفون زمانی که به این صفحه رسیدید، گزینه Move Data from Android را لمس کنید.

 

image

 

در گوشی اندرویدی‌تان برنامه Move to iOS را از اینجا دانلود و سپس نصب کنید.

 

image

 

اطلاعات موردنظرتان را انتخاب کنید.

 

image

 

حالا آیفون شما مخفیانه یک شبکه Wi-Fi ایجاد می‌کند تا اطلاعاتتان به‌صورت رمزگذاری‌شده و مستقیم از دستگاه سابق اندرویدی‌تان به آیفون جدیدتان منتقل شود.

نکته: این روش در اندروید ۴ به بالا امکان‌پذیر است.

 

منبع: Apple.com

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Ayda

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
وقتی اندروید رو به آی او اس تبدیل کردیم امکان داره دوباره اونو به اندروید تبدیل کنیم ؟

ervin

۱۳۹۴/۱۱/۳
سلام خسته نباشید. وقتی میخوایم برنامه رو نصب کنیم کد پسورد میخواد میشه راهنمایی کنین ؟

سعید

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
خب گوشی تو بدرد نمیخوره به اندروید چه ربطی داره

ali

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
در جواب تو دوست عزیز : اول اینکه به قول خودت واقعا ارزش نظر دادن نداره این چرت و پرتا که این گفتع ولی در تکمیل توضیحاتت اینو بگم که جیلبریک هم نمیخواد به جز اپ استور از سیب اپ از سیبچه از وی شیر از هیپ استور از تانگبو و حتی از چندتا سایت هم میشه اپ مستقیم دانلود کرد حتی اپ های پولی ...

saeed

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
با این محدودیت های اینترنتی که تو ایران هست از سیستم IOSنمیشه به راحتی استفاده کرد...سیستم عامل ANDROID نسبت به IOS خیلی کاربردی تره من از هر دو سیستم عامل استفاده کردم و هر موقع که سایت اپل فیلتر باشه هیچ برنامه ای قابل نصب نیست یا واسه دانلود هر برنامه باید مدت زمان زیادی صبر میکردم که این باعث شد از IOS به ANDROID کوچ کنم ... اندروید واقعا عالیه...