خانهاخبار
ال جی در G5 چه سورپرایزی برای کاربران دارد؟

ال جی در G5 چه سورپرایزی برای کاربران دارد؟

به نظر می‌رسد کمپانی LG دلیل فروش بالای V10 را نمایشگر ثانویه آن می‌داند و قصد دارد در پرچمدار بعدی خود نیز از آن استفاده کند.
۱۳۹۴/۱۰/۱۲

به گزارش خبرگزاری ونچر بیت، پرچم‌دار بعدی کمپانی ال‌جی نیز، مانند V10، از نمایشگر ثانویه استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد غول تولیدکننده اسمارت‌فون کره‌ای دلیل فروش بالای V10 را همین نمایشگر ثانویه می‌داند و به همین دلیل قصد دارد از این تکنولوژی در پرچم‌دار و محصولات سال آینده خود نیز استفاده کند. این نمایشگر رزولوشن 160×1040 پیکسلی دارد که کاربرد آن را می‌توانید در بررسی اولیه V10 ببینید.
دوربین پرچم‌دار جدید ال‌جی با لنز 16 مگاپیکسلی دوگانه مجهز خواهد شد و زاویه دیدی برابر با 135 درجه خواهد داشت. در شایعات پخش‌شده از این محصول بخش‌های مختلف دوربین نیز شرح داده شده که در میان دو لنز این دوربین، دایره‌ای با 4 عنصر مختلف نیز دیده می‌شود.
مطمئنا دو عنصر از این عناصر نامعلوم فلاش خواهد بود و یکی دیگر نیز لیزر فوکوس خودکار معروف ال‌جی، که اولین بار در G3 از آن استفاده شد و این گوشی را به یکی از بهترین اسمارت‌فون‌های عکاس بدل کرد. عنصر چهارم هم خیلی ناشناخته و غریب نیست، چراکه احتمالا همان سنسور RGB است که در G4 تعبیه شده بود و دستیاری برای دوربین این غول تیزبین شد تا با تشخیص محیط، بهتر فوکوس کند. 

 

image

 

یکی دیگر از مشخصات فنی لورفته از این محصول درگاهی است که به Magic Slot معروف شده و در جهت توسعه بیشتر ماژول‌های سخت‌افزاری است. این درگاه قابلیت پشتیبانی از سخت‌افزارهای مختلفی در خود جای داده است، مانند دوربین‌های 360 درجه و ورزشی، تقویت‌کننده‌های صدا و حتی کیبورد فیزیکی.
از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 820 و صفحه نمایش 5.3 اینچی QHD اشاره کرد. رم پردازشی 3 گیگابایت و حافظه داخلی، مانند پرچم‌دار سال گذشته، 32 گیگابایتی خواهد بود. در کنار تمام این موارد، ال‌جی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 2800 میلی‌آمپری و سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی نیز دریغ نکرده است.
این محصول احتمالا اوایل سال 2016 عرضه می‌شود، ولی از قیمت آن هنوز هیچ اطلاعی در دست نیست.

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۱/۴
مرد حسابی تو که تاحالا گوشی پرچمدار نگرفتی دستت بیخودی اظهارنظر نکن. من خودم هم z3 از سونی داشتم، هم g4 از الجی. از نظر دوربین اصلاً به الجی نمیرسید اونوقت اومدی میگی دوربین سونی از الجی بهتره؟؟
پسرخوب الجی جی4 دوربین سلفیش از دوربین اصلی خیلی از گوشیا بهتره. هروقت تونستی باهاش یه عکس بگیری بعد بیا کامنت بذار.

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۱۰/۱۳
عجب (احتمالا جای مرحوم سامسونگو بگیره )

hossein

۱۳۹۴/۱۰/۱۳
درسته که صفحه نمایشش شده 5.3 اما این اندازه صفحه نمایش اصلی می باشد و باید اندازه صفحه نمایش دوم رو هم حساب کرد که همون 5.5 می شه تقریبا

احسان

۱۳۹۴/۱۰/۱۳
به زودی سی پی یو اختصاصی ال جی هم میبینین دوست عزیز به نام نوکلون 2 قدرتمند تر از اگزینوس سامسونگ و اسنپدراگون کوالکام که با همکاری اینتل داره تولیدشون میکنه...و اینم بگم سی پی یو های سامسونگ فقط روی کاغذ و اعداد و ارقام برتری به اسنپدراگون دارن و در عمل هم پایداری کمتری دارن هم لگ و هنگ رو به مرور زمان مشاهده میکنین که توی محصولات سامسونگ امری طبیعی هست و همه ماها و شماها بهش عادت کردیم .
اینم متن خبر:
ال‌جی قصد دارد تا وارد رقابت با کوالکام، مدیاتک و سامسونگ شود و دومین پردازنده‌ی موبایل خود را بسازد که البته این بار بسیار قدرتمندتر از اولین پردازنده‌ی ساخت این شرکت خواهد بود. نام این پردازنده Nuclun 2 است و احتمال دارد در پرچمداران آینده‌ی این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد.
به نظر می‌رسد ال‌جی در حال کار بر روی پردازنده‌ی موبایل جدیدی با نام نوکلئون ۲ است. این پردازنده دارای ۸ هسته خواهد بود که براساس هسته‌های Cortex-A72 و Cortex-A53 ساخت ARM تولید می‌شوند. به علاوه ال‌جی در حال کار با روند تولید ۱۴ نانومتری FinFET اینتل و ۱۶ نانومتری TSMC است و ال جی قصد دارد ابر سی پی یو نکلون 2 را رونمایی کند.
ال‌جی این کار را برای کم کردن وابستگی خود به کوالکام انجام می‌دهد تا بتواند انعطاف بیشتری در زمینه‌ی طراحی داشته و بهینه‌سازی‌هایی را بر روی عملکرد سیستم عامل خود اعمال کند. به علاوه در طولانی مدت این شرکت با تولید پردازنده‌های خود، می‌تواند سود بیشتری را در فروش هر گوشی هوشمند بدست آورد.

LG

۱۳۹۴/۱۰/۱۳
سامی هنگ مگه قابل رقابتم هست؟ والا سامسونگ رو باید با جی ال ایکس ایران مقایسه کرد نه برند های دیگه...آشغال تولید میکنه میریزه تو بازار و مشتری های آماتوری مثل شما میخرن ازش .کلی هم کیف میکنین باید به حال شما خندید دوست عزیز.شایدم باید گریه کرد.