خانهاخبار
سونی Xperia Z6 Lite را با اسنپدراگون 625 در سال 2016 عرضه می‌کند

سونی Xperia Z6 Lite را با اسنپدراگون 625 در سال 2016 عرضه می‌کند

شایعات زیادی در رابطه با سری اکسپریا زد6 منتشر شده و جدیدترین آنها به افزوده شدن عضوی تازه‌نفس با نام Z6 Lite به این خانواده اشاره دارد.
۱۳۹۴/۱۰/۱۰

سونی با ارائه خانواده Xperia Z5 توانست فصل جدیدی در تولیدات خود آغاز کند و علاقه‌مندان به این برند نیز نسبت به آینده آن بسیار خوشبین و هیجان‌زده‌اند. به طبع آن، شایعات سری Xperia Z6 روزبه‌روز بیشتر شده، ولی به‌دلیل تناقض‌هایی که وجود دارد، سوالات بیشتری برای کاربران ایجاد می‌کند.

 

image

 

نخستین شایعات به ما این نشانه را داده بود که خانواده زد۶ دارای ۵ عضو است، شامل زد۶ مینی ۴ اینچی، زد۶ کامپکت ۴.۶ اینچی، زد۶  ۵.۲ اینچی، زد۶ پلاس ۵.۸ اینچی و نهایتا اکسپریا زد۶ اولترا با ۶.۴ اینچ نمایشگر. هرچند نقشه راهی که T-Mobile منتشر کرد نشان از آن داشت که نسخه مینی وجود ندارد و اعضای این خانواده به ۴ نفر تقلیل یافت و دو مورد آنها پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ دارند و دیگری از اسنپدراگون ۶۵۲ SoC (که پیش‌تر به اسم اسنپدراگون ۶۲۰ شناخته می‌شد) بهره می‌برد. اخیرا هم یک منبع چینی به این نکته اشاره کرده که مدل دیگری با نام اکسپریا زد۶ لایت نیز وجود دارد.

 

image

 

بنا به گفته Mobile-dad، دیوایس مذکور نمایشگر ۵ اینچی خواهد داشت و در جایگاهی بین اکسپریا زد۶ کامپکت و نسخه عادی زد۶ قرار می‌گیرد. این وب سایت ادعا کرده این تلفن همراه هوشمند مرموز از چیپ اسنپدراگون ۶۵۰ SoC (با نام پیشین اسنپدراگون ۶۱۸) بهره می‌برد. قیمت پیشنهادی در حال حاضر ۳۸۵ دلار در نظر گرفته شده و عرضه آن نیز در محدوده ماه مه سال ۲۰۱۶ تخمین زده شده است.

اما مادام که هیچ‌کدام این ادعاها سند و مدرک محکمی ندارد، بهترین کار صبر و حوصله بیشتر است تا ببینیم سونی برای سال ۲۰۱۶ خود چگونه برنامه‌ریزی کرده و نهایتا چه مقدار از این شایعات به حقیقت خواهد پیوست. 

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

naruto98

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
سلام به همه
الآن من در تعجبم که چرا سونی انقدر زود زود گوشی های پرچمدار خودشو میزنه و با طراحی های خوبی هم که داره و صد البته با سخت افزار عالی باز هم نمیدونم چرا آنقدر که باید و شاید فروش نداره
بنظر من مشکل در بازار یابیه که چرا سونی با گوشی های متنوع و صفحه نمایش های عالی و باتری های خوب و خوش عمر باز هم خوب فروش نمیرن
من خودم از HTC خوشم میاد و بدنبال O2 هستم و خودم چند زمانی Sony Z3+ 32GB Gold داشت البته بعضیا مسی یگن خیلی خوب بود
ولی وقتی آب توش رفت برای 4 دقیقه گوشی خراب شد و ضمانت هم بکار نیومد خخخ
ممنون از سایت خوبتون و راستی
زیاد از اپل طرفداری نکنین کمی هم به گوشی های خوب Microsoft فضا بدین
Telegram ID : @Oread98

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
آقای محترم قبل از اینکه نظر خودتونو ارسال کنین یکم تامل کنین
کمپانی سونی هر یک سال یا تقریبا ۱۰ ماه پرچمدار معرفی میکنه
نه مثل کمپای سامسونگ ک هر روز داره گوشی میده بیرون
با سخت افزار های تکراری و اسمای متفاوت
الان سری زد ۵ تا پرچمدار داره
ولی سامسونگ سری اس ۶ تا و سری نوت ۵ تا
خب یه مقایسه ریاضی بکن ببین کدوم بیشتره؟؟؟

kiyan

۱۳۹۴/۱۰/۱۱
820 نه 825 عمو. شما اگه هم مشکلی باهاش دارین میتونی نوکیا ساده بخر .فشارو زیاد بالا پایین نبر برات خوب نیست

Ashkan

۱۳۹۴/۱۰/۱۱
من خودم طرفدار سونی هستم ولی دیگ اینم شورش رو در آورد چه خبره هر 6 ماه یک پرچمدار z باز مثل سامسونگ به دو دسته نوت و س تقسیم میکرد یه چیزی z رو به رگبار بسته

Erfan

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
تصاویر مربوط ب z5 هست