خانهاخبار
اولین تبلیغ تلویزیونی نسل جدید Galaxy A: مخصوص شما

اولین تبلیغ تلویزیونی نسل جدید Galaxy A: مخصوص شما

درحالی‌که هنوز نسل دوم خانواده گلکسی اِی در بازارهای جهانی عرضه نشده، اولین تبلیغ سامسونگ برای سه گوشی جدیدش منتشر شده است.
۱۳۹۴/۱۰/۹

نسل جدید سری گلکسی اِی چندی پیش رونمایی شد و اکنون در بازار چین موجود است. گوشی‌های Galaxy A3 ،Galaxy A5 و Galaxy A7 نسخه سال 2016 قرار است از ماه ژانویه به بازارهای جهانی عرضه شوند. حال با توجه به اینکه زمان زیادی تا آن موقع باقی نمانده، سامسونگ از طریق آگهی‌های تلویزیونی شروع به تبلیغ این محصولات کرده است.

 

image

 

در تبلیغ تلویزیونی جدید سامسونگ سوالات بسیاری طرح می‌شود؛ مانند: چرا ما امروزه بیشتر از تلفن کردن از موبایلمان برای اهداف دیگر استفاده می‌کنیم؟ و البته به بسیاری از آنها پاسخ مناسبی داده نمی‌شود؛ برای مثال، در پاسخ سوال قبل گفته می‌شود که: خب این کاری است که می‌کنیم! این تبلیغ تلویزیونی به طور اختصاصی به تک‌تک اعضای خانواده Galaxy A نمی‌پردازد و فقط در مورد این محصولات توضیحاتی کلی می‌دهد. اما اگر هنوز با این خانواده آشنا نیستید، توضیحات مختصری در مورد آنها برای شما می‌آوریم:

Galaxy A7 (2016) و Galaxy A5 (2016) از پردازنده هشت هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی سری اگزینوس سامسونگ بهره می‌برند و به نمایشگر فول اچ‌دی با پنل AMOLED و اندازه 5.5 و 5.2 اینچی مجهز شده‌اند. دوربین اصلی این دو گوشی 13 مگاپیکسل است و دوربین جلو آنها 5 مگاپیکسل کیفیت دارد. A7 با 3 گیگابایت رم و باتری 3300 میلی‌آمپر‌ساعتی و A5 با 2 گیگابایت رم و باتری 2900 میلی‌آمپر‌ساعتی به فروش خواهند رسید. نسخه کوچک‌تر و ضعیف‌تر این خانواده نیز Galaxy A3 (2016) است که صفحه نمایش 4.7 AMOLED با رزولوشن 720p دارد و پردازنده آن نیز 4 هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز است. رم این محصول 1.5 گیگابایت است و دوربین اصلی و جلو آن به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل است. باتری آن هم 2300 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. هر سه مدل جدید Galaxy A دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از حافظه microSD هستند.

آیا برنامه‌ای برای خرید یکی از این سه محصول دارید؟ اگر پاسختان مثبت است، کدام‌یک؟

 

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

mostafa_tr

۱۳۹۵/۹/۲۳
دوست عزیز همین A7 2016 اندروید 5 بروزرسانی میکنی میشه

sara

۱۳۹۵/۶/۲۲
دوستان کسی میدونه سری جدید ای 7 که اندروید ش 6 ه...حدودا کی وارد بازار میشه

MM

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
درود
لطفا نادانی خودت را نرسان این گوشی شبیه s6 است،بعد اگه ایفون دوست داری بروید آن جا نظر نظر دهید

هادی

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
واقعا گوشی محشریه کی میاد بازار میخام اولین کسی باشم که میخرم

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
میتونست بجای این تبلیغ اپلو کپی کنه خخخخخخخخخ