خانهاخبار
ژانویه یا فوریه، کدام برای معرفی Galaxy S7 مناسب‌تر است؟

ژانویه یا فوریه، کدام برای معرفی Galaxy S7 مناسب‌تر است؟

در چند هفته اخیر گلکسی اس7 پرچمدار شایعات در وب‌سایت‌های مرتبط با تکنولوژی بوده است. یکی از گمانه‌زنی‌ها در مورد زمان معرفی این محصول است که به دو تاریخ 19 ژانویه یا اواخر فوریه سال 2016 مربوط می‌شود. اما واقعا کدام‌یک برای سامسونگ بهتر است؟
۱۳۹۴/۱۰/۸
image

 

گلکسی اس7 طبق پیش‌بینی‌ها یکی از گوشی‌های محبوب و پرطرفدار سال آینده خواهد بود. سامسونگ امسال رویه سال‌های قبلش را تغییر داد و 4 پرچم‌دار معرفی کرد که هیچ‌کدام باتری قابل تعویض نداشت و از حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کرد. علاوه بر این، تغییر بزرگ دیگر پرچم‌داران امسال سامسونگ تولید آنها از فلز و شیشه به جای پلاستیک بود. البته تمام این تغییرات به مذاق کاربران خوش نیامد و بسیاری از آنها نبود پشتیبانی برای حافظه microSD و نبود باتری قابل تعویض را ضعف بزرگی تلقی کردند.

حال پس از یک سال موفق برای سامسونگ و پرچم‌دارانش، با وجود تمام انتقادات موجود، این شرکت در حال تدارک مراسمی برای معرفی Galaxy S7 در ماه فوریه حین برگزاری یا پیش از کنگره جهانی موبایل (MWC) است. البته برخی شایعات از معرفی این محصول در ماه ژانویه خبر می‌دهد. گرچه این موضوع تا حدودی غیرمحتمل است، بگذارید تصور کنیم که حقیقت دارد. آیا معرفی در ماه ژانویه حرکت هوشمندانه‌ای از سامسونگ خواهد بود؟ به چند دلیل، احتمالا بله!

 

image

 

اولین و مهم‌ترین دلیل این است که با معرفی زودتر Galaxy S7 مشکلاتی که برای عرضه و تقاضای Galaxy S6 پیش آمد، تکرار نمی‌شود. در این رابطه خبر می‌رسد که سامسونگ با 5 میلیون گوشی به استقبال خریداران خواهد رفت. دلیل دوم به رقیب برمی‌گردد: اپل در ماه آوریل (فروردین 95) احتمالا قصد برگزاری مراسمی برای معرفی نسل دوم اپل واچ و iPhone 6c دارد. معرفی Galaxy S7 در ماه ژانویه این فرصت را به سامسونگ می‌دهد که مدت بیشتری مرکز توجه رسانه‌ها قرار بگیرد و این موضوع قطعا به فروش پرچم‌دار آینده این شرکت کمک خواهد کرد.

با وجود تمام نکات مثبتی که معرفی گلکسی اس7 در ماه ژانویه دارد، همچنان تاریخ محتمل‌تر برای معرفی این گوشی هوشمند اواخر فوریه و همزمان با MWC است. طبق اخباری که تا امروز از این گجت به بیرون درز پیدا کرده طراحی آن به سبک و سیاق طراحی خانواده S6 است. همچنین گفته می‌شود سامسونگ در حال بهینه‌سازی تاچ ویز برای این مدل است که همراه با اندروید مارشمالو می‌تواند این دستگاه را جذاب‌تر کند. از طرفی احتمالا دو نسخه از این گوشی با پردازنده‌های اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820 به بازار عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل انتظار Galaxy S7 می‌توان به رم 4 گیگابایتی و صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت QHD اشاره کرد.

نظر شما در این زمینه چیست؟ در ژانویه شاهد معرفی اس7 خواهیم بود یا فوریه؟

 

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

جی اس ام

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
با کمک این قابلیت تصویری از عنبیه چشم کاربر در گوشی ذخیره می شود و پس از آن کاربر با نگاه کردن به گوشی می تواند قفل آن را باز کند

جی اس ام

۱۳۹۴/۱۰/۹
بزودی

کیارش

۱۳۹۴/۱۰/۹
سلام به نظر ن هیچ گاه سری اس سامسنوگ خوب نبوده فقطططططط نوت لامصب اسم یه چیز دیگه ایه من دوست دارم صبر کنم نوت 6 بخرم نشالله

Next is Now

۱۳۹۴/۱۰/۹
به نظر من هرچه دیرتر معرفی بشه بهتره یعنی ماه فوریه چون بازار تشنه تر میشه برای مواجهه با این غول جدید سامی

ممد

۱۳۹۴/۱۰/۸
فقط بیاد تو بازار ملت کف کنن دیگه ماهش مهم نیس.
بی صبرانه منتظرم این گوشی بیاد خیلی خیلی دوست دارم موقع معرفیش برسه...
غول تلفن همراه باید لقبش داد