خانهاخبار
گوشی honor 7 Plus هوآوی از تنا مجوز گرفت

گوشی honor 7 Plus هوآوی از تنا مجوز گرفت

نسخه پریمیوم گوشی honor 7 هوآوی از سازمان TENAA چین مجوز گرفت؛ گوشی‌ای که به نظر می رسد همان آنر 7 پلاس باشد.
۱۳۹۴/۱۰/۷

گوشی KIW-AL20 هوآوی را کمیسیون ارتباطات چین (TENAA) تایید کرد. این گوشی نسخه پریمیوم honor 7 است که در سپتامبر گذشته وعده آن داده شده بود، یعنی honor 7 Plus. گوشی مذکور، که تایید تنا را دریافت کرده، نمایشگر 5.5 اینچی دارد و به دلیل همین شباهت گفته می‌شود همان گوشی آنر 7 پلاس است.

تراشه ساخت هوآوی، Kirin 950، در این گوشی به کار رفته؛ تراشه‌ای که مطرح‌ترین تراشه حال حاضر هوآوی است. گوشی قدرتمند هوآوی میت 8 نیز همین تراشه را روی خود دارد. تراشه Kirin 950 شامل پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با هسته‌های 1.5 گیگاهرتزی است و در کنار آن 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز به کار گرفته شده. البته ارتقای حافظه تا 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز امکان‌پذیر است.

دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی در این گوشی قرار گرفته است. آنر 7 پلاس به سنسور اثر انگشت مجهز است و اندروید 5.1.1 لالیپاپ را نیز از ابتدا روی خود دارد.

بدنه فلزی گوشی جدید Huawei ضخامت 8.15 میلی‌متری دارد و وزن دستگاه نیز 158 گرم است. این گوشی هوشمند از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود.

احتمالا هوآوی به‌زودی این گوشی را رسما معرفی می‌کند و مشخص می شود که آیا این گوشی با نام KIW-AL20 همان honor 7 Plus است یا نه.

 

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

soushian.salahshouri

۱۳۹۴/۱۰/۸
درود.چه طور دوربین انر7 21 ولی این 13