خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: Retrica

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: Retrica

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای ویرایش عکس‌های خود هستید که رابط کاربری ساده‌ای داشته باشد و افکت‌‌های متنوع و بی‌شماری در اختیار شما قرار دهد، رتریکا می‌تواند انتخاب خوبی برای این کار باشد.
۱۳۹۴/۱۰/۶

اگرچه گوشی‌های هوشمند امروزی به دوربین‌های قدرتمند مجهز شده‌اند، صرف وجود دوربین باکیفیت دلیلی بر ثبت تصاویر زیبا نیست. منظور این است که برای ثبت تصویر زیبا علاوه بر داشتن دوربین خوب لازم است شما اصول عکاسی را بلد باشید و بدانید چگونه می‌توان عکس‌های زیبایی گرفت. با این حال خیلی از کاربران به‌صورت ذاتی یا تجربی با هنر خوب عکس گرفتن آشنایی دارند و می‌توانند با دوربین گوشی‌شان تصاویر بسیار خوبی ثبت کنند. حال اگر به این تصاویر افکت مناسب نیز اضافه شود، از آنچه هستند زیباتر هم می‌شوند.
اپلیکیشن‌های ویرایش عکس ساده و حرفه‌ای فراوانی برای گوشی‌های تلفن همراه وجود دارد که با کمک گرفتن از آنها قادرید تصاویر خود را جذاب کنید، اما اپلیکیشن Retrica یکی از اپ‌هایی است در این زمینه اسم‌ورسم بسیاری کسب کرده.

 

image

 

با ورود به Retrica، صفحه‌ای آشنا مانند اکثر برنامه‌های ویرایشگر تصویر خواهید دید که در نوار پایینی دکمه عکاسی و گزینه‌هایی برای اعمال تغییرات روی تصویر دارد. رتریکا به شما اجازه می‌دهد در اندازه 1:1 یا 4:3 تصاویر خود را ثبت نمایید. علاوه بر این، افکت‌هایی که در این برنامه وجود دارد به‌صورت زنده روی تصاویر شما اعمال می‌شود؛ درنتیجه می‌توانید در لحظه ببینید کدام افکت برای تصویر شما مناسبت‌تر است.

 

image

 

با لمس آیکون دوم از سمت چپ اجازه انتخاب لی‌اوت‌های مختلف به شما داده می‌شود تا هنگام عکس گرفتن تصاویر بر اساس زمانی که شما در نوار لغزنده پایینی انتخاب کرده‌اید و بر اساس قالب انتخاب‌شده کنار هم چیده شوند.
سه آیکون دیگر امکان تار کردن تصویر، تاریک کردن گوشه‌ها و اضافه کردن تایمر برای عکس گرفتن را به شما می‌دهند تا بنا به سلیقه خود از آنها استفاده کنید.

 

image

 

همان‌طور که گفتیم، در Retrica افکت‌های متنوعی فراهم است تا به تصاویر خود ظاهر بهتری ببخشید. این افکت‌ها با زدن دکمه شافل به‌صورت رندوم روی تصویر شما اعمال می‌شود، اما اگر بخواهید، می‌توانید با زدن دکمه کناری آن فهرست کامل افکت‌ها را به صورت دسته‌بندی‌شده مشاهده کنید.

 

image

 

پس از ثبت هر عکس، دو انتخاب پیش رو دارید: یا آن را در اینستاگرام و سایر اپلیکیشن‌ها به اشتراک بگذارید یا، اگر صلاح می‌دانید، آن را از روی گوشی خود پاک کنید.
رتریکا بخشی هم به عنوان گالری دارد که تمام تصاویر ثبت‌شده در آن نگهداری می‌شود. با استفاده از این گالری قادرید به‌راحتی عکس‌های قبلی خود را پیدا کنید و دوباره آنها را به اشتراک بگذارید.

دانلود اپلیکیشن Retrica از بازار

دانلود اپلیکیشن Retrica از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن Retrica از اپ استور

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

yasin

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
اول امتحاني بكن بعد حرف بزن شايد هم اپل ايديت مشكل داره

Arman

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
تو این مملکت کوفتی که اجازه دانلود از پلی ستور وجود نداره واسه چی میزارین دانلود پس ؟؟