خانهاخبار
ویدئوی لورفته از نمونه اولیه آیفون 7 در کارخانه فاکسکان

ویدئوی لورفته از نمونه اولیه آیفون 7 در کارخانه فاکسکان

اپل در حال حاضر روی تعدادی از نمونه‌های اولیه iPhone 7 کار می‌کند که یکی از آنها در کارخانه فاکسکان چین لو رفته است. ویدئوی این گوشی از طراحی کاملا جدیدی خبر می‌دهد.
۱۳۹۴/۱۰/۱

اگرچه ممکن است رسانه‌های آنلاین کمی نمک این قضیه را زیاد کرده باشند و آن را بزرگ نشان دهند، چه باور بکنید و چه نکنید، ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از کارکنان کارخانه فاکسکان در چین، جایی که آیفون‌های شرکت اپل پس از طراحی در امریکا به مرحله تولید انبوه می‌رسند، در این کارخانه در حال قدم زدن است و مخفیانه از یکی از نمونه‌های اولیه آیفون بعدی فیلم‌برداری می‌کند.

حقیقت این است که این ویدئو به احتمال بسیار زیاد ساختگی است، زیرا روی نمای جلویی آن از دکمه هوم خبری نیست و در نمای پشتی نیز دوربین در وسط قرار گرفته و اثری از محل قرارگیری فلاش دوربین دیده نمی‌شود. همچنین طراحی بدون لبه از دیگر نکات عجیب این نمونه اولیه است. گویا فرد مذکور سعی کرده آن را با ظرافت خاصی واقعی نشان دهد، چراکه اگر با دقت به این ویدئو نگاه کنید، می‌توانید لوگوی Foxconn را هنگامی که صدای فریاد به گوش می‌رسد ببینید.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اگر این طرح شبیه طرح نهایی آیفون 7 باشد با استقبال کاربران اپل مواجه می‌شود؟

 

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

a

۱۳۹۴/۱۰/۵
درست
دقیقا گپی اچ تی سی هست

Danial

۱۳۹۴/۱۰/۴
به نظر من علکیه،
دوربین وسط گوشیه و فلاش نداره!!!
دکمه هوم عمرا تو سری 7 حذف نمشه و اگه حذف میشد، باید پتنت میکرد، اگرهم پتنت میشد همه میفهمیدن، مثل ضدآب بودنش!
انحنای لبه ها خیلی افتضاحه و اپل عمرا طرح Htc رو پیاده نمیکنه

arezoo

۱۳۹۴/۱۰/۳
ميشه بگين تقريبا كي مياد به بازار؟

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۲
اگر سنسور اثر انگشتو بزاره زیر مانیتور اولین کمانی که میاد سنسورو میزاره زیر صفحه نمایش یا سامسونگه یا هوآوی .چون اونا قدرت اونو ندارن یه نو آوری جدید ایجاد کنن کپی می کنن.
.
راجب مدلم بگن که حدف پورت هدفون یکم شاید غیر معقولانه به نظر برسه. ولی کاش از بالا و پایین یکم ضخامتشو کم کنن که هم رو آیفون کار کنه هم رو گجت های دیگه.

...

۱۳۹۴/۱۰/۲
اگه دكمه هومو ورداره ديگه ايفون نميخرم /-: