خانهاخبار
​وینا: میان رده اندرویدی بلک بری

​وینا: میان رده اندرویدی بلک بری

استقبال از پریو با سیستم عامل اندروید مدیران BlackBerry را وسوسه کرده تا به فکر ساخت دومین گوشی اندرویدی بیفتند. به‌احتمال زیاد Vienna نامی است که برای این محصول انتخاب می‌شود.
۱۳۹۴/۱۰/۱

جان چن، مدیرعامل بلک‌بری، احتمال ساخت دومین گوشی اندرویدی بلک‌بری را تایید کرد. او به این نکته اشاره کرد که اگر همه‌چیز خوب پیش برود، دومین محصول اندرویدی بلک‌بری در سال 2016 روانه بازار می‌شود. همچنین اضافه کرد که بیشتر تمرکز این کمپانی بر تولید محصولی بسیار قدرتمند با برچسب میان‌رده است.

 

image

 

جان چن در مصاحبه با بلومبرگ گفت:

«همه چیز به پریو بستگی دارد. اگر استقبال خوبی از آن شود، شانس بسیار بزرگ و خوبی داریم. [...] ما همچنان روی محصولی تمرکز می‌کنیم که قدرت بسیاری دارد و نزدیک به دسته میان‌رده‌ است.»

 

image

چن زمان مشخصی برای تولید و عرضه این محصول تعیین نکرده و همه‌چیز را به موفقیت پریو در بازار ربط داده است. پریو در حال حاضر در 4 کشور عرضه شده و در 3 ماه آینده وارد 31 بازار دیگر می‌شود.
اگر تاکنون با این میان‌رده جدید آشنا نشده‌اید، باید بگوییم اسم این محصول را وینا (Vienna) گذاشته‌اند و رندرهایی نیز از این دستگاه منتشر شده که در عکس زیر نمایان است.

 

image

 

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۲
به نظرم این بار برای اینکه موفق بشه و تا 80% بازارو دست بگیره.. باید گوشیهای فول تاچ حداقل تا 6 اینچ تولید. کنه.. با دو سیستم عامل یکی همان OS خودش و دومی اندروید. و حاشیه هارو کمتر کنه کلا LCD. بزرگتر باشه با حاشیه های خیلی کمتر... از ساخت گوشیهای کیبردی دیگه جواب نمی گیره... الان تمایل مردم به صفحه نمایش بزرگتر بیشتره.. چون همه امکانات راحتر داخلش انجام میشه.. صفحه کوچیک دیگه فاتحش خونده شده.. کوچیک بدرد نمی خوره کور چشمی میگیره آدم...

amir

۱۳۹۴/۱۰/۵
درست یكم كیبرد مزاحم كار باصفحه ی لمسی
فك نكنم طرفدار زیادی پیدا كنه

امیررضا

۱۳۹۴/۱۰/۳
صفحه نمایش و صفحه کلیدش همخوانی نداره به نظر من blackberry بیاد برگرده به طراحی های curve , q5 ,کلا جمع و جور و کاربردی بودن بیشتر اگه میخواد بازار رو بگیره.

Ashkan

۱۳۹۴/۱۰/۲
گوشی های بلک بری واقعا عالیه و خیلی زیبا ولوکس هستن فقط حیف که قیمتشون بالاست.

رضا

۱۳۹۴/۱۰/۲
عجب رنگ هایی داره : O
سورمه ایش لاکچریه