خانهاخبار
تصاویر لورفته از تماس ویدیویی WhatsApp

تصاویر لورفته از تماس ویدیویی WhatsApp

این طور که به نظر می‌رسد، در روزهای آینده باید شاهد Video Call در واتس اپ باشیم.
۱۳۹۴/۱۰/۱

فیس‌بوک بیش از یک سال است که به کاربران واتس‌اپ قول داده امکان برقرار کردن تماس ویدئویی را فراهم کند، اما هیچ‌گاه شاهد عرضه آن نبودیم و فقط قابلیت تماس صوتی با نام WhatsApp Call به این برنامه اضافه شد. اما گویا ظرف چند روز آینده شاهد آپدیت جدید این برنامه با امکان برقراری تماس ویدئویی خواهیم بود، چراکه به‌تازگی تصاویری از محیط این برنامه در آی‌اواس لو رفته که نشان می‌دهد تماس ویدئویی با این برنامه چطور است.

اسکرین‌شات‌های گرفته‌شده از این برنامه متعلق به نسخه 2.12.16.2 است و شایان ذکر است نسخه فعلی واتس‌اپ برای آیفون 2.12.12 است.

 

image

 

این طور که به نظر می‌رسد، در آپدیت بعدی واتس‌اپ برای آیفون سرانجام فیس‌بوک به وعده‌اش عمل می‌کند و امکان برقراری تماس تصویری را به این برنامه اضافه می‌کند.

 

منبع: RedmondPie

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

د

۱۳۹۴/۱۰/۱
با سلام خدمت Gsm من چند سال است کاربر سایتتان بوده ام و به جرات می تونم بگم خیلی چیزها را از شما یاد گرفته ام .. بهتر نیست که از عبارت " عکس لو رفته" یا " تصویر لو رفته" در تیترتان استفاده نکنید و به جاش "تصویر فاش شده " به کار ببرید چون اینطوری با ارزش های سایت خوبتون هماهنگی بیشتری داره و مورد اول مورد استفاده ی سایت های زرد و بی محتوا هست..

M

۱۳۹۴/۱۰/۱
با حضور تلگرام و امکانات رو به افزایشش واتس اپ مرده به حساب میاد

اصغری

۱۳۹۴/۱۰/۱
برای واتساب اندرویدیها تماس تصویری نمیاد؟