خانهمقاله‌ها
چگونه در تلگرام نام کاربری بسازیم؟

چگونه در تلگرام نام کاربری بسازیم؟

در این مطلب نحوه اضافه کردن نام کاربری در پیام‌رسان محبوب تلگرام را به شما نمایش خواهیم داد.

۱۳۹۴/۹/۳۰

پیام‌رسان تلگرام به دلیل سرعت، امنیت و قابلیت‌های کاربردی متعدد از محبوبیت فراوانی در بین کاربران ایرانی برخوردار است. با وجودی که ثبت‌نام در این پیام‌رسان با استفاده از شماره تلفن انجام می‌شود؛ کاربران امکان اضافه کردن یک نام کاربری منحصر به فرد به اکانت خود را نیز دارند.

ساختن نام کاربری در تلگرام، مزایای فراوانی را به همراه داشته که از جمله‌ مهم‌ترین آنها می‌توان به افزایش حریم خصوصی به دلیل عدم نیاز به اشتراک‌گذاری شماره تلفن با سایرین، دریافت اعلان‌ در هنگام منشن (Mention) شدن در گروه‌ها و امکان خلق یک لینک شخصی برای ارتباط با افراد اشاره کرد. در ادامه این مطلب، نحوه ساخت نام کاربری در پیام‌رسان تلگرام را به شما نمایش خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

telegram main.jpg

نحوه ساخت نام کاربری در تلگرام

  • ابتدا پیام‌رسان تلگرام را باز کنید و سپس با استفاده از گزینه Settings در گوشی‌های آیفون یا منوی سه خط در گوشی‌های اندرویدی، وارد بخش تنظیمات تلگرام شوید.
telegram 1.jpg
  • گزینه My Profile را انتخاب کنید.
telegram 2.jpg
  • گزینه Edit را لمس کنید.
telegram 3.jpg
  • گزینه Username را انتخاب کنید.
telegram 4.jpg
  • نام کاربری مورد نظر خود را وارد کنید. برای خلق نام کاربری، امکان استفاده از حروف A-Z، اعداد 0-9 و آندرلاین را خواهید داشت. در صورتی که نام کاربری شما مورد تایید واقع شد؛ گزینه Done را انتخاب کنید.
telegram 5.jpg
  • پس از انجام این پروسه، نام کاربری به اکانت شما در تلگرام اضافه شده و برای مثال اگر نام کاربری PendarGSM را انتخاب کرده باشید؛ سایرین می‌توانند با مراجعه به لینک t.me/PendarGSM با شما ارتباط برقرار کنند.

 

امیدواریم که پس از مطالعه این مطلب، با روش اضافه کردن نام کاربری به اکانت خود در تلگرام آشنا شده باشید. در صورتی که سوالی درباره این پروسه دارید یا با مشکل خاصی برخورد کرده‌اید؛ آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران جی اس ام در میان بگذارید.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

حسن

۱۴۰۲/۴/۲۰
سلام چرا نمیتونم اسم یوزری که دلیت اکانت شده رو انتخاب کنم؟

H

۱۴۰۱/۳/۱۶
سلام اگه بانام کاربری وارد پیج یه شخص بشیم بدون اینکه پیامی بدیم اون شخص متوجه میشه

Mobina

۱۴۰۰/۳/۲۳
سلام ببخشید من میخواستم یوزرنیممو عوض کنم الان هرچی میزنم با اینکه تلگرام میزنه available باز done که میزنم هیچی نمیشه و بدون یوزرنیمم الان:(

ملیحه

۱۳۹۶/۱۰/۸
سلام ببخشید من همه این مراحل رو رفتم اما هنوزم شماره ام مشخص میشه باید چی کار کنم

محمد

۱۳۹۶/۴/۲۵
خوبه