خانهاخبار
نسخه سفیدرنگ لومیا 650 لو رفت

نسخه سفیدرنگ لومیا 650 لو رفت

به نظر می‌رسد همین روزها شاهد معرفی میان‌رده‌های جدید با ویندوز 10 موبایل از مایکروسافت باشیم؛ گوشی‌هایی همچون لومیا 650 و لومیا 850.
۱۳۹۴/۹/۲۵

هرچند مایکروسافت گفته بود قصد دارد گوشی‌هایی محدود در سه رده ارزان‌قیمت، میان‌رده و پرچم‌دار تولید کند، حالا می‌بینیم که کماکان رویکرد تولید گوشی‌های متفاوت را ادامه می‌دهد و آن را متوقف نکرده است. چندی پیش عکس‌هایی از لومیا 850 فاش شد، گوشی‌های گران‌قیمت لومیا 950 و 950 ایکس‌ال و همچنین گوشی ارزان‌قیمت لومیا 550 عرضه شد و حالا هم خبرهایی از لومیا 650 به گوش می‌رسد.

چندی پیش عکس‌های نسخه سیاه‌رنگ لومیا 650 فاش شد و حالا عکس‌های نسخه سفیدرنگ این گوشی در سایت‌های چینی دیده می‌شود. عکس منتشرشده کاملا مشابه نسخه سیاه‌رنگی است که چندی پیش لو رفت. در نسخه سفیدرنگ فریم فلزی گوشی (یا چیزی شبیه فلز) در طراحی آشکارتر نشان داده شده، هرچند بدنه اصلی گوشی پلاستیکی است.

 

image

 

این گوشی هوشمند 5 اینچی نمایشگری با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل دارد و از 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا پشتیبانی می‌کند. تراشه این گوشی اسنپدراگون 410 است و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی در آن به کار گرفته شده.

احتمال می‌رود این گوشی در ماه ژانویه یا فوریه همراه با لومیا 850 معرفی شود.

گفته می‌شد پیش از این گوشی‌ها احتمالا لومیا 750 اواخر سال 2015 رونمایی شود، اما دیگر چیزی به پایان سال جاری باقی نمانده و فعلا خبری از این گوشی نیست.

منبع: NPU

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نسیم

۱۳۹۴/۹/۲۵
چه بلایی سر طراحی های لومیاهای قدیمی تر که لبه های تیز داشتن اومد؟! لومیاهای قبلی ظاهر خیلی خاص تری داشتن. البته 950xl هم ظاهره متفاوتی داره اما قیمتش سر به فلک میکشه!!