خانهاخبار
ویدیوی دوبله جی اس ام: بررسی تخصصی Surface Pro 4

ویدیوی دوبله جی اس ام: بررسی تخصصی Surface Pro 4

جدیدترین مدل از سری تبلت‌های سرفیس مایکروسافت با نام سرفیس پرو 4 با استقبال خوب کاربران و طرفداران پلتفرم ویندوز مواجه شده است. برای بیشتر آشنا شدن با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تبلت، با ویدئوی دوبله بررسی تخصصی سرفیس پرو 4 همراه شوید.
۱۳۹۴/۹/۲۵

تبلت سرفیس مایکروسافت اگرچه نام تبلت را یدک می‌کشد، در اصل یک سروگردن از خانواده تبلت‌ها بالاتر است؛ دستگاهی که با صفحه لمسی و کیبورد جداشونده و همچنین قلم هوشمند می‌تواند در هر دو عملکرد لپ‌تاپ و تبلت عالی و بی‌نقص ظاهر شود.

این تبلت چندی پیش وارد بازار ایران نیز شد و هم‌اکنون در فروشگاه‌های آنلاین و همچنین مراکز خرید در سطح شهر تهران به‌فروش می‌رسد. بررسی اولیه سرفیس پرو 4 نیز در جی‌اس‌ام منتشر شده که می‌تواند شما را تا حد زیادی با این محصول دوست‌داشتنی مایکروسافت آشنا کند.

اما برای اطلاع دقیق‌تر از مشخصات فنی و ویژگی‌های سرفیس پرو 4 شما را به تماشای ویدئوی دوبله از بررسی تخصصی آن دعوت می‌کنیم.

اگر این دستگاه به شهر شما نیز رسیده است، ما و خوانندگان را در جریان بگذارید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد مهدی محمدی

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
سلام. من حدود 2 ماه پیش این تبلت رو از مشهد با هارد 128 و رم 2 خریدم 2 میلیون و 550 هزار تومان. واقعاً ازش راضی هستم فقط قلمش خیلی حساسه، روز دوم خراب شد 400 هزار تومان خرج گذاشت رو دستم.

سیما

۱۳۹۴/۱۰/۱
سلام.پس خود شما چه زمانی بررسی تخصصی تون رو میزارین؟ من هنوز منتظرم نظر شما رو بدونم

Alireza

۱۳۹۴/۹/۲۶
مایکروسافت پوز اپلو مالوند به زمین.حوری که اپل هنوز تو شوکه .
اپل کم اووردی !!