خانهاخبار
۵ اپلیکیشن برتر ایمیل برای آی او اس

۵ اپلیکیشن برتر ایمیل برای آی او اس

هر سال توسعه‌دهندگان و شرکت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی برای مدیریت ایمیل ارائه می‌کنند. در این مطلب قصد داریم به ۵ عنوان از متفاوت‌ترین آنها بپردازیم که برای iOS عرضه شده‌اند.
۱۳۹۴/۹/۲۵

اگرچه خیلی‌ها برنامه پیش‌فرض نصب‌شده (Default) را به برنامه‌های شخص ثالث (3rd Party) ترجیح می‌دهند، برنامه‌های پیش‌فرض همیشه بهترین نیستند. سیستم عامل iOS از بدو تولد تاکنون از برنامه محبوب و قدرتمند Mail به‌طور پیش‌فرض بهره می‌برد؛ برنامه‌ای که پیش‌تر نیز کاربران مک در سیستم عامل OS X با آن آشنا بودند‌. اما تفاوت سلیقه‌ها و اختلاف نظرها باعث می‌شود برنامه‌های شخص ثالث وارد کار شوند تا هر کسی بنا به نیاز و راحتی خود بتواند با آنها ایمیل دریافت و ارسال کند. امروز ۵ عنوان از بهترین و متفاوت‌ترین برنامه‌های مدیریت ایمیل را به شما معرفی می‌کنیم.

 

Boxer

باکسر یک راه سریع برای مدیریت ایمیل، تقویم و مخاطبان همه در یک‌جاست. این برنامه از سرویس‌دهندگان ایمیل بسیاری نظیر GMail ،Outlook ،Hotmail ،iCloud و Yahoo! Mail و دیگر سرویس‌دهندگان IMAP پشتیبانی می‌کند. با باکسر شما قادرید فایل‌های پیوستی را از دراپ‌باکس یا گوگل درایو به ایمیل اضافه کنید. حرکات لمسی با فرامین خاص باکسر هم مدیریت برنامه‌ها و تقویم را راحت‌تر کرده است.

 

image

دانلود Boxer از اپ استور

 

CloudMagic

اگر به دنبال برنامه‌ای ساده و زیبا برای مدیریت ایمیل‌هایتان می‌گردید، بی‌شک کلاود مجیک به کارتان می‌آید. این برنامه نیز از تمام سرویس‌دهندگان مشهور ایمیل پشتیبانی می‌کند، نوتیفیکیشن‌ها را به شما نمایش می‌دهد و از اپل واچ پشتیبانی می‌کند. قابلیت رمزگذاری روی برنامه وجود دارد و امکان همگام‌سازی با دیگر برنامه‌های شخص ثالث نظیر Evernote و Trello هم فراهم است.

 

image

دانلود CloudMagic از اپ استور

 

Dispatch

دیسپچ برای بهترین تجربه مدیریت ایمیل در آی‌او‌اس طراحی شده است و شایستگی قرار گرفتن در لیست بهترین‌های سال ۲۰۱۶ را هم دارد. میان‌برهایی که این برنامه در وسط صفحه میان ایمیل‌ها به کاربر می‌دهد بسیار کارآمدند و کارها را برای کاربر راحت می‌کنند. قابلیت درخشان دیسپچ پشتیبانی از ۵۵ برنامه دیگر است و می‌توانید یادآورها، تقویم و ایمیل‌هایتان را همه یک‌جا، با همگام‌سازی سریع برنامه، مدیریت کنید. این برنامه به کاربر این امکان را می‌دهد که تا ۴ ثانیه پس از پاک کردن ایمیل بتواند آن را بازگرداند تا اگر به‌اشتباه ایمیلی را پاک کرد، اطلاعاتش را از دست ندهد.

تنها ایراد این برنامه گران بودن قیمت آن است، اما اگر واقعا موردنیازتان باشد، می‌توان گفت یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

 

image

دانلود Dispatch از اپ استور

 

Inbox by Gmail

برنامه اینباکس از جی‌میل، سرویس‌دهنده ایمیل پرطرفدار و دیرینه شرکت گوگل، است که علاوه بر برنامه جی‌میل این برنامه را ارائه کرده تا کاربر تمرکز بیشتری بر مدیریت ایمیل‌هایش داشته باشد. اینباکس داخل خود یک یادآور دارد (In-App Reminder) و همچنین قابلیت Snooze کردن ایمیل‌ها را هم، مانند هشدار ساعت، در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

image

دانلود Inbox از اپ استور

 

Microsoft Outlook

یکی از قدرتمندترین و قدیمی‌ترین سرویس‌دهندگان ایمیل، چه شخصی و چه تیمی و سازمانی، مایکروسافت اوت‌لوک است که کمتر کسی با آن ناآشناست. مایکروسافت هم بی‌کار ننشسته و این برنامه محبوب را به دنیای کاربران اپلی وارد ساخته است. با این برنامه قادرید همزمان رویدادهای تقویم و ایمیل‌هایتان را مدیریت کنید. مجانی بودن اوت‌لوک هم یکی از مشوق‌های خوب برای استفاده از این برنامه است. علاوه بر حساب کاربری مایکروسافت، قابلیت همگام‌سازی این اپلیکیشن با دیگر سرویس‌های مشهور نظیر جی‌میل، یاهو و آی‌کلاود و سرویس‌دهندگان IMAP نیز وجود دارد.

 

image

دانلود Outlook از اپ استور

 

منبع: iOS Hacker

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)