خانهاخبار
ایسوس ZenFone Zoom را رسما معرفی کرد: دوربینی در لباس گوشی

ایسوس ZenFone Zoom را رسما معرفی کرد: دوربینی در لباس گوشی

ایسوس یکی از گوشی‌های سری زن فون را با نام زن فون زوم معرفی کرد که شاخص‌ترین ویژگی‌اش دوربین فوق حرفه‌ای آن است.
۱۳۹۴/۹/۲۵
image

 

ایسوس حدود یک سال پیش در CES 2015 توانست با معرفی گوشی‌های جدیدی از سری Zenfone توجه‌ها را به خود جلب کند. شاید بحث‌برانگیزترین گوشی ایسوس در این رویداد Zenfone 2 بود: اولین گوشی هوشمند در جهان که رم 4 گیگابایتی داشت. یکی دیگر از گوشی‌هایی که ایسوس پیش‌نمایشی از آن را در CES ارائه داد Zenfone Zoom بود. حال پس از کشمکش‌های فراوان این گوشی با اندکی تغییرات نسبت به نمونه اولیه رسما برای حضور در بازارهای جهانی معرفی شده است.

ایسوس زن‌فون زوم از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p برخوردار است. مانند سایر محصولات ایسوس، پردازش این محصول بر عهده پردازنده‌ای از شرکت اینتل است. این گوشی در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که مدل 128 گیگابایتی از پردازنده Intel Atom Z3590 چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR G6430 بهره می‌برد. پردازنده مدل 64 گیگابایتی نیز Intel Atom Z3580 است. باتری 3000 میلی‌آمپری و رم 4 گیگابایتی از دیگر مشخصات این محصول است.

image

 

اما هیجان‌انگیز‌ترین بخش این گوشی دوربین آن است. دوربین اصلی دستگاه 13 مگاپیکسلی است و از 10 لنز تشکیل شده که از سنسور SmartFSI پاناسونیک برخوردار است و برای پردازش تصویر از پردازنده PixelMaster استفاده می‌کند. قدرت زوم اپتیکال این محصول 3X و زوم دیجیتال آن 12X است. همچنین ایسوس برای عکس گرفتن با دوربین حرفه‌ای این گوشی یک دکمه فیزیکی روی بدنه آن تعبیه کرده است. در ویدئویی که ایسوس برای عرضه جهانی این محصول منتشر کرده بر دوربین آن مانور زیادی داده می‌شود؛ دوربینی که روی کاغذ بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسد و احتمالا در عمل نیز همین گونه است. با وجود این باید آن را آزمود و سپس نظر داد.

image

 

ایسوس حدود دو هفته پیش عرضه این گوشی را در کشور تایوان آغاز کرد که در این کشور مدل 64 گیگابایتی حدود 433 دلار و مدل 128 گیگابایتی حدود 495 دلار به فروش می‌رسد. در مورد زمان قطعی عرضه این گوشی در بازار‌های جهانی هنوز حرفی به میان نیامده است، اما به احتمال زیاد به‌زودی این اتفاق خواهد افتاد. ویدئوی تبلیغاتی ایسوس را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

 

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا دوربین و سایر ویژگی‌های آن توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

majid

۱۳۹۴/۹/۲۸
هرچقدهم که دوربینش رو کاغذ شاخ باشه تو عمل باید جلو 1020 لنگ بندازه

عماد

۱۳۹۴/۹/۲۷
به شدت منتظ نقد و تست این گوشی هستم و اینکه این دوربین هیولا چه عملکردی خواهد داشت
هم طراحی خوبی داره،هم دوربین بی نظیر هم ضخامتش با توجه به این لنز و سنسور اصلا زیاد نیست
سخت افزار خوبی هم داره

ardiii

۱۳۹۴/۹/۲۶
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawlie harf nadare faghat inam kenare badane ro mese I Phone 6s zade

Ali

۱۳۹۴/۹/۲۵
لطفا در مورد موبایل های پاناسونیک اطلاعاتی بدین چون فروش زیادی دارن و ما چیز زیادی درباره آنها نمیدانیم
ممنون

نیما

۱۳۹۴/۹/۲۵
پشتش زشته. ضایست