خانهاخبار
لیست گوشی‌های سامسونگ که اندروید 6 برای آنها منتشر می‌شود

لیست گوشی‌های سامسونگ که اندروید 6 برای آنها منتشر می‌شود

گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ طبق برنامه زمانی اعلام‌شده در سه‌ماهه اول 2016 به اندروید 6 مارشمالو آپدیت می‌شوند.
۱۳۹۴/۹/۲۵

هرچند سامسونگ در حال آماده کردن گلکسی اس7 برای عرضه در MWC 2016 با اندروید 6 است، نسل فعلی پرچم‌دار خود را از یاد نبرده. می‌دانیم که تولیدکننده کره‌ای در حال آماده کردن اندروید 6 برای گلکسی اس6 و سایر گوشی‌های رده‌بالای خود است. حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که اندروید 6 طبق برنامه زمانی داده‌شده برای گوشی‌های سری گلکسی اس6 و سری نوت منتشر خواهد شد.

 

image

 

طبق برنامه زمانی منتشرشده، 12 گوشی سامسونگ در سه ماهه اول 2016 اندروید 6 را دریافت می‌کنند. این گوشی‌ها شامل نوت 5، نوت 4، نوت 4 دو سیم‌کارت، نوت اج، اس6 اج پلاس، اس6 اج، اس6، اس6 دو سیم‌کارت، اس5، اس5 نئو و اس5 LTE-A هستند. در این گزارش همچنین آمده سایر دیوایس‌های سامسونگ مثل گلکسی آلفا، گلکسی Tab A ،Tab S2 8.0 و Tab S2 9.7 در سه‌ماهه دوم 2016 آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت می‌کنند.

نمی‌توان در مورد این تاریخ‌ها با اطمینان صحبت کرد، اما انتشار اندروید 6 برای نوت 4 برای تعداد محدودی از کاربران احتمال درست بودن این شایعه را قوت می‌بخشد.

 

منبع: SAMMOBILE

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

مامی

۱۳۹۵/۶/۳۰
سلام
آیا برای A5مدلa5108اندروید عرضه شده است؟؟؟

وحید

۱۳۹۵/۶/۲
سلام گوشی من htc one E9 اما در سایت اچ تی سی همچین مدلی وجود نداره مشکل از کجاست؟

mojtaba

۱۳۹۵/۴/۱
آیا e5 به اندروید6 آپدیت میشه؟؟؟

محسن

۱۳۹۵/۳/۱۶
سلام با تشکر از خانم فانی دوستان توجه داشته باشند که اپل سالی یک گوشی میدهد و میانرده و پایین ندارد پس به راحتی می تواند برای ایفون ها اپدیت اماده کند اما سامسونگ طیف عظیمی از اسمارت فون ها را تولید میکند با مشخصات متفاوت پس کار سختی است برای هر گوشی تا چند سال اپدیت طراحی کرد وگرنه سامسونگ هم گی توانست مانند سونی و هواوی اپدیت برای مثلا z3 بدهد اما چون پردازنده ان 32 بیت است مطمئن باشید سراسر ایراد خواهد بود اما اگه برای گوشی سامسونگ اپدیت بیاید دیگر ان اپدیت کاملا مناسب است برای ان و اگر برای یک گوشی میانرده اپدیت دهد باید برای سایر میانرده هایش نیز اپدیت دهد با سخت افزار های متفاوت پس باید سامسونگ را تحسین نمود ولی اپل مطمئن باشد ای او اس 9 که برای فایو اس نه فور اس داده کاملا اکثر امکانات اصلی ان حذف شده تا رم یک و پردازنه 32 بیت ان دچار لگ نشود ولی با این حال شده

شهرام

۱۳۹۵/۱/۲۰
آیا a8 Galaxy آندروید ۶ را دریافت می‌کنند لطفا جواب