خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه Galaxy A9 و نسخه 2016 Galaxy A7

تماشا کنید: مقایسه Galaxy A9 و نسخه 2016 Galaxy A7

گرچه هنوز گلکسی ای9 رسما معرفی نشده، در ویدئویی که اخیرا منتشر شده شاهد مقایسه این دستگاه با دیگر گوشی تازه معرفی‌شده سامسونگ یعنی گلکسی ای7 نسخه 2016 هستیم.
۱۳۹۴/۹/۲۴

سامسونگ اخیرا در وبلاگ رسمی چینی‌اش تبلیغی برای گوشی‌های جدید سری A خود منتشر کرد که در آن علاوه بر Galaxy A5 و A7 گوشی Galaxy A9 نیز تبلیغ شده بود. براساس این تبلیغ رسمی برخی مشخصات این گوشی به‌طور رسمی فاش شد. بر این اساس Galaxy A9 صفحه نمایش 6 اینچی فول‌ اچ‌دی AMOLED خواهد داشت و پردازنده اسنپدراگون 620 به آن قدرت خواهد بخشید. همچنین بدنه آن، مانند گلکسی اس6 و سایر نسخه‌های جدید سری A، از جنس فلز و شیشه است.

 

image

 

ویدئویی که اخیرا منتشر شده مقایسه عملکرد گوشی Galaxy A9 با نسخه 2016 گوشی Galaxy A7 است. در این ویدئو رابط کاربری‌ای متفاوت با آن چیزی مشاهده می‌کنیم که از سامسونگ سراغ داریم. اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، باید بگوییم آیکون‌ها در این گوشی تخت‌ترند از آنچه پیش از این در گوشی‌های سامسونگ دیده‌ایم. البته این نکته ممکن است به‌دلیل تمی باشد که در گوشی داخل ویدئو اعمال شده یا شاید هم سامسونگ رابط کاربری خود را برای صفحه نمایش 6 اینچی گلکسی ای9 بهینه کرده؛ البته گزینه اول محتمل‌تر است.

 

image

 

در ویدئوی زیر می‌توانید این گوشی 6 اینچی با رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را مشاهده کنید. همچنین این گوشی از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد و اندروید پیش‌فرض آن لالیپاپ است. احتمالا تا پیش از آغاز سال میلادی جدید رسما این گوشی معرفی می‌شود و قیمتش نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

آیا Galaxy A9 نظر شما را به خود جلب کرده است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

منبع: SamMobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

vahid

۱۳۹۵/۹/۱۹
به نظر من امکاناتA7 با A9که توی بازار هست هم برابری میکنه هم در بعضی قسمتهای گوشی خیلی بهتر از A9عمل میکنه

حسین

۱۳۹۵/۷/۲۶
سلام خواهش فراوان دارم که یک نفر بگه تو ویدیو چی هست یعنی کدوم گوشی بهتره
؟ نت ندارم نمیتونم ببینم و لطفا کسایی که گوشیو دارن نظرشون و بگن

علی

۱۳۹۵/۵/۲۸
حرف الکی نزن

Navid.revenge

۱۳۹۵/۴/۱۴
گوشی فقط نوت 4، با این که دوسال پیش رونمایی شده اما از لحاظ سخت افزاری از مدل هایA7گرفته تا A9به گرد پای این نوت نمیرسه ،خودم هم سه ماهه نوت4 دارم و خیلی هم ازش راضیم امیدوارم قانع شده باشید

mahya

۱۳۹۵/۳/۳۱
من واقعا ازاین گوشی خوشم اومده مخصوصا بخاطر صفحه بزرگش???.عایا اومده تو بازار یا نه؟؟؟قیمت آخرش چنده؟؟؟