خانهاخبار
نکسوس جدید با اسنپدراگون 820؟ شاید سال آینده!

نکسوس جدید با اسنپدراگون 820؟ شاید سال آینده!

گوگل و هوآوی در حال تصمیم‌گیری‌اند که سال آینده نسخه‌ای از Nexus 6P را با جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام راهی بازار کنند یا خیر.
۱۳۹۴/۹/۲۴
image

 

چند هفته است که Nexus 6P وارد بازار شده، اما سیاست‌های محرمانه گوگل اجازه نمی‌دهد خبری از میزان فروش این محصول به بیرون درز پیدا کند. از آنجا که قیمت نکسوس هوآوی، برخلاف برادر کوچک‌ترش Nexus 5X ال‌جی، دستخوش تغییر و تخفیف‌های پیاپی نشده است، به نظر می‌رسد که فروشش آمار خوبی داشته باشد. بنابر همین آمار، چندان تعجب‌برانگیز نیست که گوگل و هوآوی بخواهند همکاری‌شان را با یکدیگر افزایش دهند؛ تصمیمی که احتمالا به‌زودی گرفته می‌شود.

احتمالا همکاری بعدی گوگل و هوآوی باز هم در Nexus 6P خواهد بود. درحالی‌که نسخه فعلی این فبلت با پردازنده اسنپدراگون 810 عرضه می‌شود، شایعات خبر می‌دهند که قرار است سال آینده نسخه‌ای از این محصول با پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون 820 به بازار بیاید؛ پردازنده‌ای که احتمالا میهمان پرچم‌داران زیادی در سال 2016 خواهد بود.

البته اخبار حاکی از آن است که هوآوی به‌شدت علاقه‌مند است نسخه‌ای از نکسوس 6پی را با پردازنده‌های اختصاصی سری Kirin خود به بازار معرفی کند، اما گوگل تمایل چندانی به این کار ندارد. سامسونگ، سونی، موتورولا و ال‌جی از جمله شرکت‌هایی‌اند که احتمالا سال 2016 پرچم‌داران خود را با اسنپدراگون 820 راهی بازار می‌کنند.

با این حال باید همچنان منتظر تایید رسمی این خبر از سمت هوآوی یا گوگل ماند.

منبع: Pocketnow

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)