خانهاخبار
صفحه نمایش حساس به فشار و ویژگی‌های جدید دیگر در Galaxy S7

صفحه نمایش حساس به فشار و ویژگی‌های جدید دیگر در Galaxy S7

حدود دو ماه تا رونمایی احتمالی نسل بعدی پرچمدار سامسونگ باقی مانده است و هر روز شایعات جدیدی از اس 7 منتشر می‌شود. جدیدترین شایعه شاید جذاب‌ترین آنها باشد: صفحه نمایش حساس به فشار!
۱۳۹۴/۹/۲۳
image

 

سامسونگ، طبق رسم هرساله‌اش، در ماه‌های آغازین سال میلادی از گوشی جدید سری گلکسی اس خود رونمایی می‌کند و امسال نیز احتمالا از این قاعده پیروی خواهد کرد. گوشی‌های این سری از جمله موفق‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازارند. گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج، با وجود این که حدود یک سال از معرفی‌شان می‌گذرد، همچنان جزو محصولات محبوب بازار حساب می‌شوند. سامسونگ تاکنون توانسته تعداد بالایی از این گوشی‌ها را به فروش برساند و مطمئنا اگر بخواهد روند فروش خوب اس6 را ادامه دهد، باید محصولی بهتر از آن را به‌عنوان گلکسی اس7 معرفی کند. در مورد این گوشی، که احتمالا فوریه یا مارس 2016 (بهمن یا اسفند 94) رونمایی می‌شود، شایعات زیادی منتشر شده، اما جدیدترین شایعه احتمالا از بقیه جذاب‌تر است: وجود صفحه نمایش حساس به فشار.

براساس گزارش وال استریت ژورنال، گلکسی اس7 از Force Touch بهره خواهد برد. این فناوری همان تکنولوژی‌ای است که پیش از این در میت‌ اس هوآوی شاهدش بودیم و سپس اپل با ترفندی تبلیغاتی و تغییر نام آن به 3D Touch در آیفون 6اس و 6اس پلاس از آن استفاده کرد. احتمال دارد سامسونگ نیز روند اپل را در پیش بگیرد و این فناوری را با کاربرد مشابه و نام متفاوت معرفی کند. براساس این گزارش، مانند گلکسی اس6، گلکسی اس7 نیز نسخه موسوم به edge خواهد داشت و براساس شایعات، یکی از این دو گوشی از حافظه جانبی پشتیبانی خواهد کرد که به احتمال زیاد گوشی Galaxy S7 خواهد بود.

 

image

 

اطلاعاتی که تاکنون از اس7 منتشر شده است، غیر از دو-سه مورد، تفاوت‌های زیادی نسبت به اس6 نشان نمی‌دهد که البته این شباهت با توجه به کیفیت بالای اس6 نکته منفی به شمار نمی‌آید. براساس شایعاتی که تا امروز شنیده شده، احتمال دارد سامسونگ در پرچم‌دار بعدی‌اش از اسکنر عنبیه چشم و حسگر اثر انگشت استفاده کند. همچنین احتمالا جنس بدنه و طراحی اس7 مانند اس6 است. در مورد سخت‌افزار نیز تاکنون گفته شده است که اس7 در دو نسخه با پردازنده‌های اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8890 به بازار خواهد آمد. هر دو پردازنده ذکرشده در بنچمارک‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشته‌اند و باید دید در عمل کدام‌یک بهتر خواهد بود. گفته می‌شود صفحه نمایش Galaxy S7 از نوع AMOLED و با رزولوشن QHD است و رم این محصول نیز به احتمال فراوان 4 گیگابایت است.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا اس7 نیز مانند اس6 درخشان و بلکه موفق‌تر از آن خواهد شد؟

 

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

؟

۱۳۹۴/۱۰/۱۱
میخوای با ی صفحه ی مغناطیسی کار کنی؟!

؟

۱۳۹۴/۱۰/۱۱
حالا هی بشینین ببینین کی از کی تقلید کرده....

؟

۱۳۹۴/۱۰/۱۱
داداش آب بخور بیای پایین .
اگر قرار بود بگیم این از اون تقلید کرده میتونستیم بگیم اپل از سونی تقلید کرده یا ایسوس از مایکروسافت .
بعضی از ایرانی ها بیکارن منتظرن ببینن چی داخل گوشی جدید اومده بگن از فلانی تقلید کرده

؟

۱۳۹۴/۱۰/۱۱
خدایی اچ تی سیو با سامسونگو اپلو تو ی رده قرار میدی؟! خدایی؟!

saeed

۱۳۹۴/۹/۳۰
سهام دارای این دو شرکت دارن حال میکنن بعد تو ایران به جون هم افتادن
ملت همیشه در صحنه... ادامه بدید شما میتونید