خانهاخبار
تمسخر کیس باتری اپل توسط ال جی و ایسوس

تمسخر کیس باتری اپل توسط ال جی و ایسوس

طراحی عجیب Smart Battrey Case اپل واکنش‌های زیادی در اینترنت به راه انداخت. خیلی‌ها این محصول اپل را مورد تمسخر قرار دادند؛ از جمله شرکت‌های LG و Asus که در توییتر با انتشار تصاویری از محصولات خود به اپل طعنه زدند.
۱۳۹۴/۹/۲۲

هفته پیش یکی از محصولات جدید اپل دوباره سر زبان‌ها افتاد، اما این بار نه به‌دلیل طراحی و زیبایی خاص آن، بلکه به‌دلیل ظاهر عجیبی که اپل برای اولین کیس باتری خود در نظر گرفته است. برند Mophie کیس باتری‌ها را از چند سال پیش در دسترس کاربران قرار داد. درحالی‌که کیس‌های Mophie (و سایر برندها) موجب افزایش ضخامت یک‌دست گوشی می‌شود، Smart Battrey Case اپل تنها در قسمت میانی دارای برآمدگی است، به نحوی که شکل باتری در پشت آن کاملا آشکار است.
عرضه Smart Battrey Case با این شکل زشت سبب شد جوک‌ها و طعنه‌های زیادی در مورد این محصول و طراحان شرکت اپل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود. در چنین شرایطی شرکت‌های رقیب نیز فرصت را برای بهتر جلوه دادن محصولات خود از دست نخواهند داد! دو شرکت ال‌جی و ایسوس از جمله شرکت‌هایی بودند که در توییتر خود به‌زیرکی از این فرصت استفاده کردند و به تبلیغ محصولات خود پرداختند.

 

image

 

ال‌جی اردن در توییتر خود تصویری از LG V10 با شعار «no bumps, just goosebumps» منتشر کرد که در آن طرح پشت بدنه دستگاه را به سیخ شدن مو به تن تشبیه کرده است.

 

image

 

ایسوس نیز بیکار ننشست و با انتشار تصویری از Asus ZenPhone Max در کنار آیفون و کیس باتری آن، باتری 5000 میلی‌آمپری این دستگاه را به رخ اپل کشید.
به‌هرحال وقتی اپل در کنفرانس‌های خود به گوشی‌های اندرویدی طعنه می‌زند، باید انتظار شنیدن چنین پاسخ‌هایی را هم داشته باشد!


منبع: Androidauthority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

پویان

۱۳۹۵/۱/۱۹
سلام من هر دو سیستم را دارم یک مزیت خوبی که ایفون دارد این است که تا پنج سال گوشیش قدیمی نمی شد حتی بیشتر ولی گوشی های اندرویدی بعد از دو سال مجبوری گوشی را عوض کنید چون سیستم عامل با خود گوشی سازگار نیست به همین دلیل همه گوشی های اندرویدی باید چهار هسته بذارم تا سرعت گوشی نیاد پایین اما تو گوشی آیفون دو هسته ای و سرعت به اندازه ی گوشی های اندرویدی هست

فرهاد

۱۳۹۴/۹/۲۳
کجا همیشه پرچمدار بوده برادر؟!! کلا ظاهر و باطنش مخصوصا بعد از آیفون 6 یا تقلید از سامسونگ بوده یا اچ تی سی!!!

حسین

۱۳۹۴/۹/۲۳
اینطور که شرکت اپل داره پیش میره نگران نباش به زودی انواع لوازم خانگی الکتریکی مدرن هم واسه کسب درآمد بیشتر تولید میکنه

قلی

۱۳۹۴/۹/۲۳
3d رو که اپل خودش ار هواوی تقلید کرده )))
اتفاقا مهم اینه همه چی بسازی و توی همشون حرف اولو بزنی نه اینکه فقط یه گوشی بزنی که تمام امکانات 2011 رو داشته باشه نمونش تقلید مولتی ویندوز نوت 3 که توی ایفون جدیدش استفاده کرد
ایشیپ = کاربر 2011

سهیل

۱۳۹۴/۹/۲۳
راست میگن این چیه ساخته !!
خدا رحمت کنه استیو جابز رو کارش درست بود