خانهاخبار
​عکس‌ها و مشخصات احتمالی لومیا 850

​عکس‌ها و مشخصات احتمالی لومیا 850

به‌نظر می‌رسد ورود پرچمداران لومیا به بازار اولین قطعه از پازل مایکروسافت است و این شرکت قصد دارد به‌زودی تکه‌های بیشتری از پازل را به‌معرض نمایش بگذارد. Lumia 850 جدیدترین قطعه از پازل محصولات ویندوز 10 مایکروسافت است.
۱۳۹۴/۹/۲۲

در ماه‌ها و هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد گوشی لومیایی با نام هنجو (Honjo) به گوش ‌می‌رسد. به‌نظر می‌رسد هنجو یا لومیا 850 جدیدترین میان‌رده‌ای است که مایکروسافت قصد دارد به بازار عرضه کند.
درعکس‌هایی که از evleaks و منبعی چینی منتشر شده است می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به این محصول مایکروسافت بیندازیم. لومیایی که در این عکس‌ها به تصویر کشیده شده کمی به لومیا 830 شباهت دارد؛ البته در این لومیا از گوشه‌های تیز نیز خبری نیست و گوشه‌های آن منحنی‌اند، شبیه گوشه‌های لومیا 950.

 

image

 

لومیا 850، برخلاف لومیا 950 و لومیا 830، دکمه‌های خازنی ندارد و مایکروسافت تصمیم گرفته این محصول را بدون حضور چنین دکمه‌هایی تولید کند. پیش‌تر شایع شده بود که نمایشگر این محصول 5 اینچی است و پردازنده آن اسنپدراگون 410 خواهد بود، اما در جدیدترین شایعات مشخصات متفاوتی به این محصول منسوب شده است:

  • نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی
  • اسنپدراگون 617
  • حافظه رم 1 گیگابایتی
  • دوربین 10 مگاپیکسلی 
image

 

این مشخصات گرچه هنوز در حد شایعه است و تایید رسمی نشده، منطقی‌تر از مشخصات قبلی است که به لومیا 850 نسبت داده می‌شد.
عکس‌ها و رندرهایی که منبع چینی منتشر کرده بیشتر به نمایش رنگ‌های مختلف این محصول پرداخته است. یکی از رنگ‌های اصلی سفید است که البته حاشیه‌های آن طلایی است، ولی اگر رنگ سفید با حاشیه صورتی یا رزگلد نیز مشاهده کردید، چندان تعجب نکنید.
رنگ اصلی دیگر مشکی است که البته، مانند مدل سفید، حاشیه‌هایش به‌رنگ‌های دیگر است. حاشیه‌ها در بدنه مشکی به رنگ‌های طوسی و مسی هستند  که زیبایی خاصی به لومیا 850 می‌بخشند. باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت لومیا 850 را با چه مشخصات و رنگ‌هایی روانه بازار می‌کند.

نظر شما در مورد این میان‌رده مایکروسافت چیست؟ دوست دارید این محصول چه مشخصات سخت‌افزاری و چه رنگ‌هایی داشته باشد؟ نظر خود را برای ما بنویسید.

 

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)