خانهاخبار
خداحافظ نکسوس 6 ؛ خداحافظ غول 6 اینچی!

خداحافظ نکسوس 6 ؛ خداحافظ غول 6 اینچی!

فبلت 6 اینچی Nexus 6، که گوگل در سال 2014 معرفی کرد، از دیروز دیگر در گوگل پلی استور به فروش نمی‌رسد و به نظر می‌رسد، همچون نکسوس 5، وقت خداحافظی با آن فرارسیده است.
۱۳۹۴/۹/۲۰

وقتی گوگل در اواخر سال 2014 گوشی نکسوس 6 را معرفی کرد، بسیاری از کارشناسان از اندازه بزرگ این دستگاه ایراد گرفتند و خیلی از کاربران هم به همین دلیل از خرید آن منصرف شدند. گوگل از اشتباه خود درس گرفت و امسال مدل جدید نکسوس 6پی را در اندازه 5.7 اینچی (که فقط اندکی از مدل قبلی کوچک‌تر است) روانه بازار کرد.

 

image

 

با عرضه نکسوس 6پی، کاربران همچنان قادر بودند فبلت نکسوس 6 را از طریق گوگل پلی استور خریداری کنند، اما از روز گذشته صفحه نکسوس 6 در فروشگاه مجازی گوگل برداشته شده و معنی‌اش این است که باید با نکسوس 6 خداحافظی کرد.
نکسوس 6 گوگل، که ساخت شرکت موتورولاست، از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن Quad HD، پردازنده اسنپدراگون 805، 3 گیگابایت حافظه رم و دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. با اینکه فروش این گوشی هوشمند در فروشگاه گوگل پلی متوقف شده است، اگر علاقه‌مند به خرید آن هستید، احتمال دارد این دستگاه هنوز در بعضی فروشگاه‌های موبایل موجود باشد.


منبع: Mashable

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Saeed

۱۳۹۵/۴/۲۵
بهتره با نکسوس 6پی هوآوی بیمصرف خداحافظی کنیم،از شنیدن اسمش حالم بهم میخوره
نمیدونم گوگل با چ عقلی رفته ساخت نکسوس 6پی رو به هوآوی داده،کلا اوبوهتش اومد پایین
ما کلا خانوادگی نکسوسی هستیم و الانم موتورولا نکسوس 6 داریم و خیلی خیلی راضی هستیم

alireza azizi

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
in goshi shayad bozorg bod ke az nazr man ziad bozorg nabod valiiiii kheili behtar az huawei bi masrafe bedone taasob bayad ghabol kard

Masoud

۱۳۹۴/۹/۲۱
سلام اگر نکسوس دوسیمکارته میشد و دوربین جلوش هم 5 مگاپیکسل یا بیشتر بود یکی از پرفروش ترین گوشیها میشد

alirezayasred

۱۳۹۴/۹/۲۰
خداحافظ این گوشی از نکسوس 6پی با ارزش تر