خانهاخبار
آیفون با صفحه نمایش ژاپنی!

آیفون با صفحه نمایش ژاپنی!

نداهایی به گوش می‌رسد از آیفون سال ۲۰۱۸ که این بار با همکاری ژاپنی‌ها ساخته می‌شود! برای اطلاع از جزئیات بیشتر همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۹/۱۸

اگر شرکت اپل رویه نام‌گذاری آیفون‌ها را به همین صورت ادامه دهد، بدین معنا که آیفون سال ۲۰۱۶ میلادی را آیفون ۷ بنامیم و محصول سال ۲۰۱۷ را ۷اس، یقینا آیفون سال ۲۰۱۸ را باید آیفون ۸ بنامیم!

بنا به گزارشی که از Japan’s Nikkan Kogyo Shimbun به دست ما رسیده، سازنده صفحه نمایشگر‌ آیفون سال ۲۰۱۸ موسوم به آیفون ۸ شرکت ژاپن دیسپلی با پنل کاملا جدید OLED طبق استاندارد‌های سخت‌گیرانه اپل خواهد بود. گفته شده قرار است نسل بعدی نمایشگرهای آیفون از تکنولوژی Multi-Force Touch بهره‌مند شود یا شاید هم Multi-3D Touch استفاده شود؛ بدین معنا که میزان فشار واردشده روی صفحه نمایشگر را نه‌تنها در یک یا دو، بلکه در چندین نقطه تشخیص دهد که در نوع خود بی‌نظیر و شگفت‌آور است و قطعا توسعه‌دهندگان از آن در ساخت برنامه‌های خود استفاده خواهند کرد.

image

برنامه‌ریزی به این شکل است که تولید انبوه این صفحه نمایشگرهای OLED از بهار سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد و اپل دیگر با شرکت‌هایی نظیر ال‌جی و سامسونگ همکاری نخواهد کرد؛ درست همان طور که در زمینه ساخت پردازنده‌های آیفون قصد دارد با سامسونگ قطع همکاری کند و تنها تولیدکننده قلب تپنده آیفون شرکت تایوانی TSMC خواهد بود.

به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه‌چندان دور نیز اپل تولید ساعت‌های هوشمندش موسوم به Apple Watch را، که هم‌اکنون با همکاری شرکت کره‌ای ال‌جی انجام می‌دهد، بر عهده شرکت Japan Display خواهد گذاشت.

 

image

 

منبع: Redmondpie

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۹/۲۰
عالییه

Ali

۱۳۹۴/۹/۲۰
ایناپل چیشو از خودش میزنه؟؟؟
زمان جابز حداقل دو سه تا قطعات آیفونو خودشون میزنن الان فقط سیستم عاملش ماله خودشه که البته اونم معلوم نی!!!

Sina.r

۱۳۹۴/۹/۱۹
دمش گرم