خانهاخبار
نسخه جدید ویندوز 10 موبایل برای لومیا 950 و 950 ایکس ال منتشر شد

نسخه جدید ویندوز 10 موبایل برای لومیا 950 و 950 ایکس ال منتشر شد

نسخه جدید ویندوز 10 موبایل این بار پس از انتشار برای اینسایدرهای Fast Ring، برای سایر کاربران Lumia 950 و Lumia 950 XL نیز منتشر شد و، برخلاف همیشه که تنها برای اینسایدرها منتشر می‌شد، در دسترس عموم قرار گرفت.
۱۳۹۴/۹/۲۱

چند روز پیش بود که ویندوز اینسایدرهای Fast Ring به‌روزرسانی نسخه 10586.29 ویندوز 10 موبایل را روی لومیا 950 و لومیا 950 ایکس‌ال دریافت کردند. این نسخه از ویندوز 10 شامل رفع برخی باگ‌ها و نیز آپدیت‌های امنیتی است. اما امروز مایکروسافت آپدیت مشابهی برای سایر کاربران لومیا 950 منتشر کرد. این در حالی است که در مورد اندروید اپراتورهایی نظیر AT&T اقدام به سفارشی‌سازی و سپس انتشار آپدیت می‌کنند، اما آپدیت‌های ویندوز را خود مایکروسافت نهایی و منتشر می‌کند.

 

image

 

مایکروسافت برای فروش لومیا 950 اپراتور AT&T را انتخاب کرده، زیرا می‌داند این اپراتور در مقابل تعیین زمان‌بندی‌های به‌روزرسانی ویندوز 10 توسط مایکروسافت رفتار آزادانه‌تری دارد.

ممکن است مایکروسافت برای گوشی‌های جدید خود، به‌خصوص سرفیس فون، سراغ سایر اپراتورهای امریکا هم برود. انتظار می‌رود سرفیس فون مایکروسافت در ماه مه 2016 معرفی شود.

به‌هرحال انتشار به‌روزرسانی ویندوز 10 برای کاربران عادی  این نوید را می‌دهد که به‌زودی نسخه نهایی ویندوز 10 منتشر می‌شود و علاوه بر لومیاهای جدید سایر گوشی‌های قدیمی نیز در صف انتظار آپدیت به ویندوز 10 موبایل قرار خواهند گرفت.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amir

۱۳۹۴/۹/۲۱
چرا نمیاد:(((