خانهاخبار
رندرهای سه بعدی گلکس اس7 فاش شد

رندرهای سه بعدی گلکس اس7 فاش شد

رندرهای سه‌بعدی تازه منتشرشده از Galaxy S 7 سامسونگ اطلاعات جدیدی درباره ظاهر و ابعاد این دستگاه در اختیار ما می‌گذارد که نشان ‌می‌دهد پرچمدار بعدی این شرکت در دو اندازه مختلف به بازار خواهد آمد.
۱۳۹۴/۹/۱۷

طی هفته‌های گذشته شایعات بسیاری در مورد گلکسی اس7 سامسونگ شنیدم، اما هیچ‌کدام از این شایعات نمایی بصری از پرچم‌دار بعدی این شرکت در اختیار ما قرار نداد. اکنون با فاش شدن رندرهای سه‌بعدی پرچم‌دار بعدی سامسونگ، که از طریق یک شرکت سازنده لوازم جانبی به بیرون درز کرده است، می‌توان فهمید که نسل بعدی پرچم‌داران اس چه ظاهری دارد.

 

image

 

گفته می‌‎شود گلکسی اس7 در دو اندازه مختلف در بازار فروخته می‌شود. یکی از آنها ابعادی برابر با 143.37 در 70.8 در 6.94 میلی‌متر خواهد داشت که کاملا هم‌اندازه با گلکسی اس6 است و دیگری ابعادی معادل 163.32 در 82.01 در 7.82 میلی‌متر دارد که می‌توان آن را هم‌اندازه با گوشی گلکسی مگا 2 دانست. در این رندرهای سه‌بعدی تغییرات کوچکی مثل تغییر شکل دکمه هوم و همچنین جا‌به‌جا شدن شکاف سیم‌کارت از لبه بالایی به لبه کناری نیز دیده می‌شود.

 

image
image

 

پرچم‌دار بعدی سامسونگ اوایل سال 2016 میلادی با دو پردازنده مختلف اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8890 به بازار خواهد آمد. انتظار داریم این گوشی جدید به نمایشگر حساس به فشار، دوربین باکیفیت‌تر و بدنه‌ای از جنس منیزیوم مجهز باشد.


منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

افرا

۱۳۹۴/۹/۱۸
فرید امیدوارم وقتی وارد بازار شد بیای درمورد دوربین ورقلمبیده ی s7 نظر بدی خخخخخخخخ

فرید

۱۳۹۴/۹/۱۷
چقدر شما ساده اید
این شایعه بیشتر نیست
اولا که عمرا این باشه
دوما این فقط یکی از رندرهای اولیه هست.منتظر رندرهای بعدی باشید قطعا خیلی بهتره.درضمن صددرصد سامسونگ مشکل بیرون زدگی دوربین را حل کرده پس این رندر 1درصد هم نمیتونه باشه?

habib

۱۳۹۴/۹/۱۷
لایک داشت !!

reza.mllt

۱۳۹۴/۹/۱۷
واو...چه قدر تغییرات داده رو گوشی ...!!!

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۹/۱۷
البته میشه با دوربین بیرون زده در گلکسیS7کنار اومد و خریداریش کرد اگه واقعا دوربینش پیشرفته تر شده باشه و امکانات جدید بهش اضاف شده باشه , به عنوان مثال لازمه که بدونید در میان تمام انواع صفحه نمایش ها صفحه نمایش هایLEDمقام اول رو دارند که هم اکنون بهترین صفحه نمایش در میان تمام انواع دیگر صفحه نمایش ها صفحه نمایشLEDاختصاصی سامسونگ سوپرآمولد هس که بالاترین درخشندگی و بالاترین دید زیرنور مستقیم خورشید و بالاترین عمق رنگ و بالاترین بهینه گی رو داره برطبق واقعیت موجود ثابت شده , این سوپر آمولد در گلکسیS7 به کارخواهد رفت این یکی از اتفاقات خوبی هس که در گلکسیS7 شاهدش خواهیم بود