خانهاخبار
بعد از نکسوس‌ها، One A9 سریع‌ترین دریافت‌کننده آپدیت اندروید 6.0.1

بعد از نکسوس‌ها، One A9 سریع‌ترین دریافت‌کننده آپدیت اندروید 6.0.1

هنوز مدت زیادی از عرضه نسخه جدید مارشمالو نمی‌گذرد که خبر رسیده اچ‌تی‌سی در تدارک است تا به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 را برای محصولات خود عرضه کند! یوزپلنگ تایوانی همچنان سریع‌تر از رقبای خود به‌روزرسانی اندروید را منتشر می‌کند!
۱۳۹۴/۹/۱۷

حتی راه رفتن اچ‌تی‌سی روی لبه تیغ هم باعث نشده این کمپانی تایوانی از انتشار سریع‌ به‌روزرسانی برای محصولاتش عقب بماند. ویژگی‌های‌ اضافه‌شده به مارشمالو در نسخه 6.0.1 هرچند خیلی بزرگ نیستند، اچ‌تی‌سی عزمش را جزم کرده تا این به‌روزرسانی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای دستگاه‌های خود عرضه کند.

 

image

 

اچ‌تی‌سی وان ای9 (One A9)، یا بهتر بگوییم ناجی اچ‌تی‌سی، اولین محصولی است که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. مو ورسی (Mo Versi)، معاون بخش محصولات اچ‌تی‌سی، اعلام کرده که صاحبان ای9 تا قبل از پایان ماه جاری میلادی به‌روزرسانی 6.0.1 مارشمالو را دریافت می‌کنند.
اچ‌تی‌سی هنگام عرضه ای9 قول داده بود که این محصول در سریع‌ترین زمان و حداکثر 15 روز پس از عرضه به‌روزرسانی برای دستگاه‌های نکسوس، به‌روزرسانی اندروید را دریافت کند و اکنون با توجه به اظهارات ورسی می‌بینیم که این کمپانی در کار خود بسیار جدی است و قرار نیست زیر قولش بزند.
گوشی‌های آنلاک ام9 موجود در امریکا نیز تا پیش از پایان سال 2015 به‌روزرسانی اندروید 6.0 را دریافت می‌کنند. علاوه بر این، فرایند انتشار به‌روزرسانی برای گوشی ام8 در حال اجراست و تاکنون دستگاه‌های بسیاری این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند. 
آیا شما نیز به‌روزرسانی اندروید 6.0 را دریافت کرده‌اید؟


منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۹/۱۷
درود به همه علاقه مندان باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, از gsmو آقای آرش سلیمانی سپاسگذارم بابت این مطالب باارزش , شرکت HTCتا هم اکنون بالاترین کیفیت ساخت رو داره! چرا تا هم اکنون ؟! فکر نکنید عرض میکنم : شاید در سال 2016 و بعد از اون مقام های اول تاسوم جابه جا بشه !آینده رو نمیشه به شکل مطمئن و صد درصدی پیش بینی کردشاید به عنوان مثال فلان محصول فلان شرکت مقام اول بهترین صفحه نمایش و پردازنده و گستردگی نرم افزار اندروید رو از سامسونگ بگیره و به خودش اختصاص بدهد و شاید به عنوان مثال فلان شرکت مقام اول بهترین مقاومت در برابر آب رو از سونی بگیره و به خودش اختصاص بدهد و فلان شرکت موفق بشه مقام اول بهترین هماهنگی بین نرم افزار و سخت افزار رو از اپل بگیره و به خودش اختصاص بدهد وشاید فلان شرکت مقام اول بهترین کیفیت ساخت رو ازHTC بگیره و به خودش اختصاص بدهد ! از این ها که بگذریم این تلفن همراهHTC A9خیلی زیباس مخصوصا رنگ طلاییش و قرمزش ,