خانهاخبار
میت 8 هوآوی 9 دسامبر قدم به میدان رقابت اسمارت‌فون‌ها می‌گذارد

میت 8 هوآوی 9 دسامبر قدم به میدان رقابت اسمارت‌فون‌ها می‌گذارد

گوشی Mate 8 هوآوی با پردازنده Kirin 950 به‌زودی عرضه خواهد شد.
۱۳۹۴/۹/۱۶

امسال هوآوی گوشی‌های قابل قبولی روانه بازار کرده است. میت اس با نمایشگر 5.5 اینچی آمولد و تقریبا بدون لبه همراه تراشه Kirin 935 یکی از این محصولات است. نکسوس 6پی با نمایشگر 5.7 اینچی QHD نیز دیگر محصول قابل توجه هوآوی است.

اما این پایان ماجرا برای هوآوی نبود. این شرکت ماه گذشته میت 8 خود را معرفی کرد و اکنون اعلام کرده است که این گوشی روز 9 دسامبر، چهارشنبه 18 آذر، عرضه خواهد شد. مسئولان این شرکت همچنین از تولید یک میلیون دستگاه از این گوشی در هر ماه خبر داده‌اند که نشان می‌دهد امیدواری زیادی به فروش میت 8 دارند. نسخه قبلی این گوشی، اسند میت 7، توانست به فروش 7 میلیون دستگاه در سال دست پیدا کند و به همین دلیل هوآوی برآورد کرده که این میزان را در نسخه جدید گوشی خود افزایش دهد.

گوشی Mate 8 هوآوی از پردازنده Kirin 950 بهره می‌برد و توانسته در بنچمارک Antutu امتیاز فوق‌العاده 94250 را به خود اختصاص دهد.

گوشی Huawei Mate 8 به دوربین پشت 16 مگاپیکسلی با سنسور IMX298، اپرچر f/2.0 و همچنین لرزشگیر اپتیکی تصویر مجهز است. دوربین جلو این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسلی است و دستگاه از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

 

 

 

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

لاچین

۱۳۹۵/۶/۱۶
موبایل بزرگ که خیلی خوبه من از قیافش خیلی خوشم میاد خیلی شیکککککککه نمیتونم بین سامسونگ و این مدل تصمیم بگیرم چون از هاووی زیاد تعریفای خوبی نشنیدم یکی که این گوشیو داره میشه بدون تعصب راهنماییم کنه؟ خواهش می کنم خیلی مهمه برام تا مهرماه می خوام بگیرم

مسعود

۱۳۹۵/۳/۹
خب بیچاره رسات میگه چرا منفی میدید موباسل یزرگ یا فبلت خیلی خوبه ولی این موبایل واقعا زیادی بزرگه 6.3 اینچ هست یهو تبلت بزن دیگه.

میلاد

۱۳۹۵/۱/۳
سلام.بنظر من بهترین گوشیه هیچ عیبو ایرادی ازش ندیدم.ب امید این ک زودتر میت 8وارد بازار شه

mehran

۱۳۹۴/۹/۱۶
سلام هواوی میت کی واردبازارمی شودوقیمت اش چقدر است

yh

۱۳۹۴/۹/۱۶
چقدر شبیه وان مکس افسانه ایی هستش...کلا هواوی سری میت رو از روز اول به تقلید از وان مکس ساخت