خانهاخبار
​آیا نوت 4 به روز رسانی اندروید 6 را دریافت می‌کند؟

​آیا نوت 4 به روز رسانی اندروید 6 را دریافت می‌کند؟

در میان اندرویدی‌ها، سامسونگ کندترین شرکت در عرضه به‌روزرسانی سیستم عامل است. کاربرانی که از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنند همیشه با این سوال مواجه‌اند: آیا به‌روزرسانی جدید اندروید را دریافت می‌کنیم یا خیر؟ ولی این بار اخباری در مورد عرضه آپدیت مارشمالو برای نوت 4 به گوش می‌رسد!
۱۳۹۴/۹/۱۶

پرچم‌داران 2015 سامسونگ هنوز به‌روزرسانی اندروید 6.0 را دریافت نکرده‌اند، درحالی‌که اچ‌تی‌سی و ال‌جی در حال عرضه این به‌روزرسانی برای محصولات خود هستند. در حال حاضر تنها گوشی‌های سری ای 2016 (A5، A3 و A7) با اندروید مارشمالو عرضه می‌شوند و هنوز از به‌روزرسانی برای گوشی‌هایی مانند نوت 5 و اس6 اج پلاس خبری نیست.

 

image

 

آخرین اطلاعات لورفته نشان می‌دهد نوت 5 به‌احتمال زیاد تا آخر ماه میلادی جاری به‌روزرسانی مارشمالو را دریافت می‌کند و پس از آن نوبت به اس6 اج پلاس، اس6 اج و اس6 می‌رسد. ولی یک لحظه صبر کنید! به نظر می‌رسد قبل از نوت 5، برادر کوچک‌ترش یعنی نوت 4 این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. در مجارستان این اتفاق در حال روی دادن است و انتظار می‌رود پس از آن به‌روزرسانی نوت 4 در سراسر دنیا عرضه شود. البته برخی صاحب‌نظران معتقدند این کار فقط یک اشتباه بوده است و نوت 4 آپدیت مارشمالو را حداقل با این سرعت دریافت نمی‌کند.

 

image

 

توصیه: ممکن است این به‌روزرسانی در مراحل آزمایشی (بتا) باشد. در این صورت بهتر است احتیاط کنید و پس از کسب اطلاعات کافی این به‌روزرسانی را روی گوشی خود اعمال کنید.

اگر شما نیز آپدیت مارشمالو را در نوت 4 خود دریافت کردید، ما را درجریان بگذارید! 

 

منبع: Pocket Now

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

حمیدفلاح

۱۳۹۶/۴/۲۵
Very excellent

پریسا

۱۳۹۵/۴/۲۷
سلام من گوشیم نوت4 دارم خواهرمم نوت4 داره
چن روز پیش گوشیه خواهرم ب روز شد و گرافیکش تغییر کرد اما واسه من باوجود خالی بودن حافظه تا 100درصد ب روز میشه اما هیچ تغییری ایجاد نمیشه اگ میشه راهنماییم کنید
ممنون

Navid revenge

۱۳۹۵/۴/۵
Slm khedmate dostane aziz mn goshi note 4 n910c ro diroz android 6 kardam khaili aliii shode soarate goshi ham 2 barabar shode dar sani oon emkanate note 5 ke ba safhe khamosh vagti galamo dar miyari kar mikoni bahash be note4 ezafe shode dar kol mn raziyam sharmande ke matnam ziyad shod

محمد

۱۳۹۵/۲/۲۸
سلام گوشی من نوت 4 n910cهنوز ادیت به اندرید6 نشده چرا

hussainaimaq

۱۳۹۴/۱۱/۱۳
سلام گوشی من گلکسی نوت4 مدلN910Cهست آندروید خودش511هست آندروید 6 نمیشه بروزرسانی رو زدم میگه قبول نمیشه خواهش کمک کنید