خانهاخبار
مهاجرت از گوشی ویندوز فونی قدیمی به لومیا 950 و 950 ایکس ال

مهاجرت از گوشی ویندوز فونی قدیمی به لومیا 950 و 950 ایکس ال

انتقال اپلیکیشن‌ها از گوشی قدیمی به گوشی جدید همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران است. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که می‌خواهند به Lumia 950 یا Lumia 950 XL مهاجرت کنند، با ما همراه باشید تا ساده‌ترین راه را برای انتقال اپلیکیشن‌ها، تنظیمات و... در اختیار شما قرار دهیم.
۱۳۹۴/۹/۱۶

یکی از دغدغه‌های کاربران هنگامی که گوشی جدیدی خریداری می‌کنند انتقال همه اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها به گوشی جدیدشان است. حالا که بسیاری از کاربران به فکر خرید پرچم‌داران جدید مایکروسافت، لومیا 950 و 950 ایکس‌ال، افتاده‌اند، خوب است ببینیم چقدر ساده امکان انتقال اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها برای کاربران فراهم شده است.

برای این کار نیازی نیست تک‌تک اپلیکیشن‌ها را مجددا روی گوشی جدید نصب کنید. با قابلیت پشتیبان‌گیری ویندوز فون به‌راحتی می‌توانید از اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، ایمیل‌ها، تنظیمات و پیام‌های کوتاه خود پشتیبان تهیه کنید و آنها را به گوشی جدیدتان منتقل کنید.

 

image

 

برای انتقال اپلیکیشن‌ها اول باید پشتیبان تهیه کنیم و به این منظور در بخش تنظیمات گوشی سراغ قسمت Backup می‌رویم. در این بخش می‌توانید انتخاب کنید از کدام قسمت‌ها پشتیبان تهیه شود. شما حتی می‌توانید عکس‌های خود را در حساب کاربری OneDrive خودتان ذخیره کنید تا بعدا از گوشی جدیدتان به آنها دسترسی داشته باشید.

 

image

 

خب! حالا سراغ مراحل اولیه نصب روی لومیای جدید خود بروید. در فرایند راه‌اندازی از شما سوال می‌شود: آیا می‌خواهید داده‌های قبلی خود را روی گوشی جدیدتان ری‌استور کنید؟ حالا تنها کافی است یکی از نسخه‌های پشتیبان خود را انتخاب کنید. با این کار اپلیکیشن‌ها و تنظیمات پیشین شما به‌راحتی دوباره در دسترس شما قرار می گیرند.

 

منبع: Windows Central

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ali

۱۳۹۴/۹/۱۶
ایول روش خوبیه
دم ماکروسافت گرم خدایی . . .

سعید

۱۳۹۴/۹/۱۶
لومیا 950 وارد ایران شد؟از وقتی که وارد بازار های جهانی شده چرا نقد و بررسی نمیشه حالا آیفون هنوز معرفی نشده کل سایت های گوشی در موردش بحث میکنن 1000 تا ویدیو نقد و بررسی داره

حمید

۱۳۹۴/۹/۱۶
انتقال اطلاعات از جمله شماره تلفنها از اندروید به لومیا امکان پذیر هست؟؟در ضمن کارت حافظه ی موجود در بازار را ساپورت میکنه؟؟ممنون