۷ نکته که باید قبل از مراجعه به تعمیرکار گوشی بدانید!
اگر میخواهید گوشی خود را به تعمیرکار بسپارید، خوب است این 7 نکته را رعایت کنید.
۱۳۹۴/۹/۱۷
داغترینها
کیبوردِ هوشمندتر؛ اندروید ۱۵ و One UI چه چیزی برای شما در نظر گرفتهاند؟
۱۴۰۳/۱/۷
آیا هوش مصنوعی گوگل، قاتلِ وبسایتها خواهد بود؟
۱۴۰۳/۱/۷
پوکو C61 معرفی شد؛ ظاهری خوب و قیمتی ارزان
۱۴۰۳/۱/۷
گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) با تراشه جدید معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۶
بروزرسانی One UI 6.1 سری گلکسی اس ۲۳ در این تاریخ عرضه میشود
۱۴۰۳/۱/۶
iOS 18 دارای صفحه اصلی با قابلیت شخصیسازی بیشتر خواهد بود
۱۴۰۳/۱/۶
این گوشیهای سامسونگ احتمالا بروزرسانی اندروید ۱۵ را دریافت میکنند
۱۴۰۳/۱/۵
اپل احتمالا رم و حافظه داخلی سری آیفون ۱۶ را افزایش میدهد
۱۴۰۳/۱/۵
از امروز میتوانید چندین پیام را در واتساپ پین کنید
۱۴۰۳/۱/۵
ناامیدی اپل؛ پروژه توسعه نمایشگر microLED متوقف شد
۱۴۰۳/۱/۴
اخبار مشابه
دیدگاهها (9 نظر)
saeed
۱۳۹۶/۸/۲۳
افرادی هستن متخصص که هیچ وقت تونمایندگیا پیداشون نمیکنید .زمان گفته شده برای تعمیر گوشیم به ازاد بودن وقت تعمیر کار داره شده مشتریم یک هفته برای تعویض میکروفن گوشیش مونده کسی که کار درست و خوب بخواد باید صبر کنه (باید)اینکه نمایندگی کارش درسته رو هیچ وقت قبول ندارم شمام قبل نوشتن این متنا و پر کردن گوش مردم با چندتا تعمیر کار تکرار میکنم تعمیر کار صحبت کنید.شما چه میدونید از حل مشکل بیس باند گوشی تعویض ایسی های چسبی و و و... لطفا هرکسی نیاد تو این شغل نظر نده.
امیر
۱۳۹۵/۱۰/۴
تاچ و ال سی دی گوشی من که نوت 5 هست باید عوض بشه شما چقدر میگیرید درست کنید ؟
مهرداد
۱۳۹۵/۱۰/۴
با عرض سلام خدمت شما همکار و دوست گرامی
دوست عزیز بهترین کار برای گوشی هایی که تحویل می گیرید اینه که جولوی خود مشتری گوشی رو باز کنید تست کنید ایرادو بهشون بگید و تعمیر کنید پیشخوان من شیشه ایه که ارباب رجوع کاملا در جریان کار باشه و اگه ببینم کار زیادتری می خواد گوشی یا قطعه مورد نظرو نداشته باشم یه وقت بهشون می دم که مراجعه کنن و گوشی رو باز جلو خودشون باز می کنم وتا اون روز گوشی تو کمدی که کلیدش دست خود مشتری هست می مونه
در حالت سوم که مشتری خودش رضایت بده که روی گوشی کار کنم تا ایراد مشخص بشه گوشی از نظر کار کرد کامل تست میشه یعنی باز گوشی باز و بصورت تخصصی تست میشه و با اطلاع از کارکرد درست یا نادرست بودن گوشی گوشی تحویل می گیرم و برگه تحویل می دم
دوست عزیز بهترین کار برای گوشی هایی که تحویل می گیرید اینه که جولوی خود مشتری گوشی رو باز کنید تست کنید ایرادو بهشون بگید و تعمیر کنید پیشخوان من شیشه ایه که ارباب رجوع کاملا در جریان کار باشه و اگه ببینم کار زیادتری می خواد گوشی یا قطعه مورد نظرو نداشته باشم یه وقت بهشون می دم که مراجعه کنن و گوشی رو باز جلو خودشون باز می کنم وتا اون روز گوشی تو کمدی که کلیدش دست خود مشتری هست می مونه
در حالت سوم که مشتری خودش رضایت بده که روی گوشی کار کنم تا ایراد مشخص بشه گوشی از نظر کار کرد کامل تست میشه یعنی باز گوشی باز و بصورت تخصصی تست میشه و با اطلاع از کارکرد درست یا نادرست بودن گوشی گوشی تحویل می گیرم و برگه تحویل می دم
رضا حقی پور
۱۳۹۵/۴/۸
شرکتهای گارانتی بسیار گران میگیرند.
ترجیح میدهم به تعمیرکار ازاد بسپارم
ترجیح میدهم به تعمیرکار ازاد بسپارم
کاظم
۱۳۹۵/۳/۳۰
سلام گارانتی وبیمه ها ایا قابل اعتماد هستن من پرسیدم ازیکی ازفروشگاهای مشهد ک بزرگترینه گفتن حدود250 تمن میدی 18 ماه ضمانت میکنن 20 درصدفرانشیز داره وبدون قیدوشرطه چجوریه میشه بهشون اعتماد کردچجوری بفهمم .تعمیراتی که توتعمیرگاههای اینجاانجام میشه برای ایفون ایامشکل ساز نیست مثل تعویض دکمه هوم و ارور53؟؟واگه یه پست راجع نحوه تشخیص اصل وتقلبی بودن ایفون هم بزاریدوهمچنین یه پست راجع اینک چجوری بفهمیم ایفونی ک میخوایم بخریم دسته دوم نباشه یارفرش عالیه ممنونم