خانهاخبار
اموجی‌ های جدید اندروید به کیبورد گوگل راه می یابند

اموجی‌ های جدید اندروید به کیبورد گوگل راه می یابند

نکسوس‌های گوگل به‌زودی اموجی‌هایی به خود می‌بینند که غول اینترنت آنها را ساخته است! با هم به اموجی‌های طراحی‌شده توسط گوگل نگاهی می‌اندازیم.
۱۳۹۴/۹/۱۵
image

 

به‌روزرسانی صفحه کلید گوگل به‌زودی بسته اموجی‌های جدیدی به دستگاه‌های نکسوس اضافه می‌کند. عکس‌هایی که در این مطلب می‌بینید مربوط به بسته اموجی‌هایی است که گوگل در به‌روزرسانی V.6 برای دستگاه‌های نکسوس عرضه می‌کند که در نوع خود بسیار جالب است. این روزها اموجی یکی از راه‌های برقراری ارتباط است و مردم سرتاسر جهان از این شکلک‌ها برای بیان و بروز احساسات خود استفاده می‌کنند.

 

  

image

 

محبوبیت اموجی‌ها به‌حدی رسید که آکسفورد کلمه «اموجی» را به‌عنوان بهترین کلمه سال انتخاب کرد. اگر شما هم از اموجی استفاده می‌کنید، بهتر است نگاهی به اموجی‌های گوگل بیندازید؛ احتمالا از آنها خوشتان می‌آید.

راستی! محبوب‌ترین اموجی شما کدام است؟

منبع: Talk Android

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

جی اس ام

۱۳۹۴/۹/۱۶
آکسفورد در پایان هر سال یک کلمه را به عنوان کلمه سال انتخاب می کند. امسال قضیه متفاوت بود و به جای انتخاب کلمه سال، اموجی خنده با اشک شوق به عنوان کلمه سال انتخاب شد. این اولین بار است که یک تصویر از سوی آکسفورد به عنوان کلمه سال انتخاب می شود. ممنون از دقت نظرتون

ميلاد

۱۳۹۴/۹/۱۶
اكسفورد كلمه اموجى رو به عنوان لغت سال لنتخا نكرد بلكه يك اموجى خاص رو به عنوان اموجى ساال را انتخاب كرد .. اون هم اموجى خنده اى بود كه از چشمهاش داره اشك ميريزه

hossein

۱۳۹۴/۹/۱۵
اموجی های وایبر بهترین هستند...!