خانهاخبار
قیمت بلک بری پریو در بازار ایران

قیمت بلک بری پریو در بازار ایران

Priv اولین گوشی اندرویدی شرکت BlackBerry است که طراحی کشویی و نمایشگری با لبه‌های خمیده دارد. این گوشی حالا به فاصله اندکی از عرضه جهانی وارد ایران شده و با قیمت بالایی به فروش می‌رسد.
۱۳۹۴/۹/۱۵

دیرزمانی بود که بلک‌بری در صنعت گوشی تلفن همراه سهم بزرگی در اختیار داشت و گوشی‌های این شرکت، که مشخصه بارز آنها امنیت و داشتن کیبورد فیزیکی بود، کاربران را به خرید ترغیب می‌کردند. اما با آمدن آیفون و اندروید، گوشی‌های بلک‌بری کم‌کم از رونق افتادند و این شرکت با خطر بزرگی مواجه شد.
عرضه گوشه بلک‌بری پریو راه‌حلی بود که مدیران برای خروج از این بحران انتخاب کردند؛ گوشی هوشمندی که در صورت موفقیت می‌تواند راهی جدید پیش پای این شرکت بگشاید.

 

image

 

اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری، برخلاف اکثر گوشی‌های اندرویدی امروزی، از طراحی کشویی و کیبورد فیزیکی بهره می‌برد. در این دستگاه پردازنده اسنپدراگون 808، 3 گیگایابت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دیده می‌شود. اندازه نمایشگر پریو 5.4 اینچ است و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل در اختیار دارد. همچنین این دستگاه به دوربین‌های 18 مگاپیکسلی (درعقب) و 2 مگاپیکسلی (در جلو) مجهز شده است.
اگرچه مدت زیادی از عرضه رسمی بلک‌بری پریو در بازار نمی‌گذرد، به همین زودی می‌توان آن را پشت شیشه مغازه‌های ایران با قیمتی حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان (بدون گارانتی) پیدا کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۲
سلام از زاپیا استفاده کن

لقمان

۱۳۹۶/۳/۲۰
باسلام
گوشي من بانرم افزارsheritهمه كارهاي وفايل هاي ارسال روميتونه انجام بده ولي موقع دريافت گوشي ارسال كننده نميتونه پيداش كنه كسي ميتونه كمكم كنه ممنون ميشم

حسین

۱۳۹۵/۷/۱۶
بهترین گوشی هست دمشون گرم

meti

۱۳۹۵/۵/۳۰
داداش بلک بری از نزدیک دیدی¿

Milad

۱۳۹۵/۳/۲۳
امنيتش حرف نداره