خانهاخبار
امکان پاک کردن اپلیکیشن‌های پیش فرض گوشی‌های سونی در اندروید 6

امکان پاک کردن اپلیکیشن‌های پیش فرض گوشی‌های سونی در اندروید 6

سونی با اعمال تغییرات گوناگون در حال به‌روزرسانی کانسپت اندروید مارشمالو است و اخیرا قابلیتی به این سیستم عامل افزوده که شاید نیاز به آن را بارها تاکنون احساس کرده باشید.
۱۳۹۴/۹/۱۵

دارندگان گوشی‌های اکسپریا به احتمال زیاد تا امروز باخبر شده‌اند که سونی در حال کار روی طرح مفهمومی اندروید ۶ مارشمالو است. ویرایش بتای عمومی این سیستم عامل برای گوشی‌های اکسپریا زد۳ و اکسپریا زد۳ کامپکت عرضه شده و سونی با جمع‌آوری بازخوردهای کاربران می‌تواند اشکالات موجود را پیش از عرضه عمومی رفع کند و قابلیت‌های موردنیاز را به آن بیفزاید.

طی چند ماه گذشته سونی چندین آپدیت برای کانسپت اندروید مارشمالو عرضه کرده است. در این آپدیت‌ها به‌مرور شاهد افزوده شدن قابلیت‌های جدید بودیم، اما بهبود عملکرد نیز همواره پای ثابت به‌روزرسانی‌ها بود و در اولویت کاری سونی قرار داشت. آخرین آپدیت عرضه‌شده، که کد ساخت سیستم عامل را به MDB08M.Z1.2178-somc ارتقا می‌دهد، شماری از باگ‌ها را برطرف کرده و اشکالات موجود در سه اپلیکیشن سیستمی را رفع کرده است.

 

image

 

تغییرات رخ‌داده در اپلیکیشن‌های آلبوم و ایمیل بسیار جزئی‌اند، اما لانچر هوم پای قابلیت‌های جدیدی را به گوشی باز کرده است. به‌کمک لانچر نسخه جدید می‌توانید بسیاری از اپلیکیشن‌هایی را حذف کنید که گوگل به‌صورت پیش‌فرض روی اندروید تعبیه کرده است! علاوه بر دو اپلیکیشن پلی استور و هنگ‌اوتز، کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های بسیاری نظیر Phone ،Downloads ،Music و حتی Settings را از روی گوشی پاک کنند.

 

image

 

برخلاف سیستم عامل آی‌اواس، کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند اپلیکیشن پیش‌فرض برای انجام دادن امور مختلف را به‌تفکیک تغییر دهند. به‌لطف وجود این آزادی عمل، احتمال دارد بسیاری از کاربران از پاک کردن اپلیکیشن‌های سیستمی‌ای که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنند استقبال کنند. البته نباید فراموش کرد که این قابلیت روی نسخه‌ای غیرنهایی تعبیه شده و باید صبر کرد و دید که به همین شکل به نسخه نهایی نیز راه خواهد یافت یا نه.

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mojtaba

۱۳۹۷/۲/۲۱
من چگونه اندروید2 خورد را ارتقاء دهم برای گوشیه سونی

mojtaba

۱۳۹۷/۲/۲۱
من میخواهم اندروید2گوشیه قونیه خود را 4 کنم کمکم میکنی