خانهاخبار
خرید وان پلاس 2 بدون دعوتنامه امکان‌پذیر شد

خرید وان پلاس 2 بدون دعوتنامه امکان‌پذیر شد

کمپانی وان پلاس سرانجام خرید پرچمدار خود، OnePlus 2، را بدون دعوتنامه امکان‌پذیر کرد، اما برای تهیه دو محصول دیگر این کمپانی همچنان به کد دعوت نیاز دارید.
۱۳۹۴/۹/۱۵
image

 

وان‌پلاس نام استارت‌آپی است که سال 2013 اعلام وجود کرد و با هدف تولید گوشی‌های پیشرفته اما ارزان وارد بازار گوشی‌های هوشمند شد. اولین گوشی این شرکت با نام وان‌پلاس وان عرضه شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت. اما سیستم عرضه این شرکت برای فروش محصولاتش محدودیت‌هایی ایجاد کرده است.

برای خرید گوشی‌های وان‌پلاس شما به یک کد دعوت از طرف دوستانتان نیاز دارید؛ بدین معنی که اگر هیچ‌کدام از دوستانتان گوشی وان‌پلاس نداشته باشد، نمی‌توانید این محصول را سفارش دهید. این موضوع باعث ایجاد نارضایتی بین طرفداران محصولات این شرکت شده است. دلیل این کمپانی نیز ساده است: آنها یک استارت‌آپ نوپا هستند و تمایل دارند که به‌اندازه تقاضا محصول تولید کنند، نه آن‌قدر زیاد که محصولاتشان در انبار‌ خاک بخورد.

اما به نظر می‌رسد کم‌کم زمان برداشتن این محدودیت‌ها فرا رسیده است. در اولین گام و در آستانه تعطیلات پایان سال میلادی، وان‌پلاس محدودیت نیاز به دعوتنامه برای خرید وان‌پلاس 2 را برداشته است. در بیانیه این شرکت آمده است:

سیستم دعوتنامه برایمان حیاتی است و به ما این اجازه را می‌دهد که بتوانیم میزان خدماتی را که باید ارائه دهیم به‌طور دقیق مشخص کنیم. علاوه بر این به طرفداران محصولات ما روشی منحصربه‌فرد برای اشتراک علاقه‌شان با دیگران ارائه می‌دهد. اما ما همواره در تلاشیم تجربه استفاده از گوشی‌های وان‌پلاس را بهبود ببخشیم و با قبول ریسک، پیشرفت‌های جدی بکنیم. به همین دلیل محدودیت وجود دعوتنامه برای خرید وان‌پلاس 2 را برای همیشه حذف کردیم.

از طرفی این شرکت برای تاریخ 5 تا 7 دسامبر نیز محدودیت وجود دعوتنامه برای وان‌پلاس ایکس را برداشته است. محصولات این شرکت به‌تازگی وارد بازار ایران نیز شده‌اند و در صورت تمایل می‌توانید آنها را خریداری کنید.

منبع: 9To5Google

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)