خانهاخبار
معرفی ۵ گوشی هوشمند برتر با قابلیت تعویض باتری

معرفی ۵ گوشی هوشمند برتر با قابلیت تعویض باتری

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به گوشی مهروموم‌شده علاقه ندارند، بهتر است این مطلب را از دست ندهید! چون با گوشی‌هایی آشنا می‌شوید که باتری قابل تعویض دارند و در صورت احتیاج می‌توانید با دست خودتان باتری گوشی را عوض کنید.
۱۳۹۴/۹/۱۵

گوشی مهروموم‌شده یعنی باتری غیرقابل تعویض! البته این عبارت به‌معنی واقعی به کار نمی‌رود و باتری این مدل گوشی‌ها تعویض‌پذیر است، اما فقط زمانی که متخصص این‌کار را انجام دهد. به‌طور مثال، اگر گوشی شما با گارانتی باشد و بخواهید باتری‌اش را عوض کنید، باید به تعمیرگاه‌های آن شرکت در شهرتان مراجه کنید و اگر خودتان این کار را انجام دهید، موجب باطل شدن گارانتی می‌شوید.
اگر با این نوع گوشی‌ها مشکل دارید، جای نگرانی نیست؛ چراکه گوشی‌هایی وجود دارند که هم پرقدرت‌اند و هم  باتری قابل تعویض دارند! یعنی در صورت نیاز، می‌توانید باتری موردنظر را تهیه کنید و خودتان آن را تعویض کنید؛ به همین سادگی!

Xiaomi Redmi Note 2

شیائومی یکی از پرطرفدارترین برندهای چینی است؛ البته این کمپانی عمده محبوبیت خود را مدیون مردم کشورش است. اگرچه این گوشی‌ها طرفداران زیادی در چین دارد، در بازارهای دیگر دنیا چندان با استقبال روبرو نمی‌شوند. در ایران نیز پیدا کردن محصولات شیائومی سخت است. ردمی نوت 2 یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت است که به دنبال اثبات خود به‌عنوان یک نوت غیر سامسونگی است.

image

 

  • نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل
  • دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی
  • و باتری 3000 میلی‌آمپری

از جمله بارزترین مشخصه‌های ردمی نوت 2 است. این محصول با قیمت حدود 200 دلار عرضه می‌شود، اما پیدا کردن آن در بازار ایران کمی مشکل است و قیمتی بین 600000 تا 750000 تومان دارد.

Samsung Galaxy Note 4

نوت سامسونگی با باتری قابل تعویض! این محصول یکی از پرطرفدارترین نوت‌های سامسونگ است. ورود نوت 5 هم نتوانست، چندان که تصور می‌شد، از محبوبیت این گوشی بکاهد. باتری قابل تعویض و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی از دلایل اصلی ثابت قدم بودن این محصول در بازار است.

image

قیمت این محصول با نوت شیائومی قابل مقایسه نیست، اما برای پیدا کردن آن به سختی نمی‌افتید و به‌راحتی می‌توانید تهیه‌اش کنید. اگر نوت 4 دارید و نیاز به تعویض باتری، می‌توانید باتری این محصول را با قیمتی بین 40000 تا 60000 تومان در بازار تهیه کنید.

LG G4

ال‌جی جی4 با بدنه چرمی (یا سرامیکی) و دوربین خوب انتخاب کاربران بسیاری است. باتری مناسب و پردازنده شش هسته‌ای اسنپدراگون 808 این محصول را به یکی از محبوب‌های بازار تبدیل کرده است. باتری قابل تعویض جی4 این اجازه را به شما می‌دهد تا در صورت نیاز به باتری در کمترین زمان ممکن بتوانید باتری دستگاه را عوض کنید. برای این کار تنها باید یک باتری اصل جی4 بخرید.

image

محصول ال‌جی نیز، مانند محصولات سامسونگ، در بازار ایران به‌راحتی یافت می‌شود. این محصول هم با گارانتی و هم بدون گارانتی در بازار موجود است.
اگر قصد داشته باشید باتری جی4 را تعویض کنید، باید بین 50000 تا 70000 تومان هزینه کنید.

Microsoft Lumia 950 & 950 XL

پرچم‌داران ویندوزی مایکروسافت از جمله محصولاتی‌اند که به‌سبب بدنه پلی‌کربناتی‌شان می‌توانید باتری‌های‌ آنها را تعویض کنید. لومیا 950 و 950 ایکس‌ال هنوز وارد ایران نشده‌اند، اما پیش‌بینی می‌شود طی دو ماه آینده وارد بازار شوند. قیمت نسخه آنلاک این محصولات در بازار امریکا 550 و 650 دلار است که احتمالا با ورود به ایران قیمتی حدود 2200000 و 2600000 تومان پیدا می‌کنند.

image

اگر از طرفدارن مایکروسافت هستید و قصد خرید محصولی با مشخصات پرچم‌دار دارید، بهتر است منتظر ورود این محصولات به بازار ایران بمانید، چون امکان تعویض راحت باتری یکی از ویژگی‌های این پرچم‌داران است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ali_saghaei

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
دقیقا یکی از دلایلی که گوشی فعلیم( نوت 4 ) رو عوض نکردم و سراغ شاهکار جدید سری نوت ( نوت 5 ) نرفتم همین بود. برای من باتری قابل تعویض و پشتیبانی از کارت حافظه خیلی مهمه.
شاید نوت 6 :)

alireza

۱۳۹۴/۹/۱۶
چه عجبی از کیفیت و قدرت لومیا یه چیزایی گذاشتید!!

مهدی

۱۳۹۴/۹/۱۶
فقطG4

افرا

۱۳۹۴/۹/۱۵
عشق استو لومیا با این که طرفدار اپلم دیونه ی این گوشی شدم

نیما

۱۳۹۴/۹/۱۵
بی برو برگرد فقط لومیا. جیگره مایکروسافته