خانهاخبار
جدیدترین محصول کمپانی وان پلاس: کیسی برای آیفون

جدیدترین محصول کمپانی وان پلاس: کیسی برای آیفون

شاید عجیب‌ترین خبری که می‌توان از یک کمپانی گوشی‌ساز شنید تولید کیس برای گوشی‌های شرکتی دیگر است. اما عجیب بودن این موضوع مانع آن نشده است که OnePlus دست به چنین اقدامی نزند!
۱۳۹۴/۹/۱۳

تا امروز کمپانی وان‌پلاس را شرکتی گوشی‌ساز شناخته‌ایم؛ کمپانی‌ای که محصولات موفقی نظیر وان‌پلاس وان، وان‌پلاس 2 و وان‌پلاس ایکس عرضه کرده است. با وجود این ذهنیت، بدون شک تعجب خواهید کرد اگر بگوییم وان‌پلاس به‌تازگی یک کیس محافظ برای گوشی آیفون 6اس عرضه کرده است! آنچه این کیس را از سایر محافظ‌های موجود متمایز می‌کند جنس سنگ‌ماسه‌ای آن است که در طراحی پنل پشتی گوشی‌های این شرکت نیز دیده می‌شود. این ویژگی، علاوه بر زیبایی ظاهری، در دست نگهداشتن گوشی را ساده‌تر می‌کند.

اگر داخل کیس را نگاهی بیندازید، عبارت Get a grip و هشتگ NeverSettle به چشمتان می‌خورد. بدنه کیس از نظر طراحی و جنس مواد به‌کاررفته قابل توجه است، اما نکته‌ای در موردش وجود دارد که شاید نقطه منفی بزرگی شود و بسیاری از کاربران را از خرید این کیس بازدارد: کیس وان‌پلاس پنل پشتی آیفون را به‌همراه لوگوی اپل کاملا می‌پوشاند و درعوض لوگوی وان‌پلاس را جایگزین می‌کند و مقابل دید قرار می‌دهد!

 

image

 

اگر به این کیس علاقه‌مند شده‌اید، برخلاف روند معمول فروش محصولات وان‌پلاس، برای خریدش لازم نیست دعوت‌نامه داشته باشید. نکته جالب‌تر این است که داخل جعبه این کیس یک دعوت‌نامه برای خرید وان‌پلاس ایکس قرار داده شده! حالا این سوال پیش می‌آید: اگر کسی کیس وان‌پلاس را برای آیفون 6اس خود خریداری کند، دیگر به دعوت‌نامه خرید وان‌پلاس ایکس چه نیازی دارد؟! این موضوع را در کنار لوگوی پشت کیس قرار دهید تا به این نتیجه برسید که وان‌پلاس با تولید کیس برای آیفون 6اس بیشتر قصد دارد برند و گوشی‌های خودش را تبلیغ کند.

 

image

 

وان‌پلاس اعلام کرده که این کیس برای آیفون 6اس ساخته شده است، اما از آنجا که بین آیفون 6اس و 6 از نظر ابعاد تفاوت چندانی وجود ندارد، می‌توانید کیس را بر تن آیفون 6 نیز بپوشانید. اما اگر گوشی‌تان از سری پلاس است، شانس با شما یار نیست و باید سراغ کیس‌های دیگری بروید. کیس وان‌پلاس فعلا تنها با مدل‌های ۴.۷ اینچی آیفون سازگار است.

فروش این کیس از طریق وبسایت شرکت به آدرس OnePlus.net انجام می‌شود. ساکنان امریکا، انگلیس و اروپا، بسته به واحد پولی کشورشان، می‌توانند آن را به قیمت ۱۹.۹۹ دلار، ۱۵.۹۹ پوند یا ۱۹.۹۹ یورو خریداری کنند.

 

منبع: iPhoneHacks

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)