خانهاخبار
اولین تصاویر منتشرشده از اندروید مارشمالو برای Galaxy S6

اولین تصاویر منتشرشده از اندروید مارشمالو برای Galaxy S6

سامسونگ در حال کار بر اندروید 6 برای به‌روزرسانی پرچمداران خود است. حال تصاویری از این به‌روزرسانی به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد سامسونگ با مارشمالو چه کرده است.
۱۳۹۴/۹/۱۳

مدتی از انتشار رسمی اندروید مارشمالو می‌گذرد، اما سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که هنوز این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های خود منتشر نکرده‌اند. این شرکت، مانند رقبای خود، در حال شخصی‌سازی آخرین نسخه اندروید است و اگر علاقه‌مندید بدانید سامسونگ قصد دارد در این به‌روزرسانی چه بر سر تاچ ویز بیاورد، تصاویری که اخیرا منتشر شده می‌تواند برایتان جذاب باشد.

 

 

در نگاه اول به نظر می‌رسد سامسونگ در این نسخه هرچه بیشتر از فلت دیزاین استفاده کرده و اصول طراحی خود را بر پایه آیکونگرافی قرار داده است. همچنین در طراحی آیکون‌ها از رنگ‌های روشن مانند آبی و سفید بسیار استفاده شده و تقریبا در آیکون تمام اپلیکیشن‌ها شاهد رنگ‌های روشنیم.

اما یکی از تغییرات بزرگی که در این تصویر به چشم می‌خورد افزوده شدن قابلیت دسترسی به حالت تمام‌دستی در اپلیکیشن دوربین است. این قابلیت به شما اجازه تغییر تنظیمات ISO، نوردهی، سرعت شاتر و بالانس نور سفید را می‌دهد. پیش از این شاهد این امکان در گلکسی نوت 5 بودیم، اما به‌جز آن در هیچ‌کدام از پرچم‌داران این شرکت این ویژگی به چشم نمی‌خورد. البته بخشی از این تنظیمات در نسخه فعلی اندروید پرچم‌داران سامسونگ در دسترس است، اما نه به آن گستردگی که به نظر می‌رسد اندروید مارشمالو با خود به ارمغان خواهد آورد.

هنوز مشخص نیست که امکان ضبط تصاویر با فرمت خام (RAW) نیز وجود خواهد داشت یا نه؛ این قابلیت با نصب اپلیکیشن‌های مستفل مربوطه و در صورت داشتن اندروید 5.1.1 در دسترس است، اما در اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین وجود ندارد. به‌هرحال تصاویر منتشرشده کورسوی امیدی درباره وجود این قابلیت ایجاد کرده است.

گرچه تاریخ دقیقی برای انتشار اولین به‌روزرسانی مارشمالو برای دستگاه‌های سامسونگ اعلام نشده است، طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، کمتر از یک ماه تا این موعد فاصله داریم.

منبع: Phandroid

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

gsmit

۱۳۹۴/۹/۱۵
سلام دوست عزیز شما گوشی خاومش روشن کردی ببینیدرست میشه ایتکارو بکن و اگه شد رست کارخانهای هم بکنش چون اولین باره همچین چیزی میشنوم موفق باشی

alireza4

۱۳۹۴/۹/۱۴
سلام .امیرحسین دوباره همین نسخه اندرویدت KiT KATرا نصب کن روی گوشیت احتمالا درست بشه

افرا

۱۳۹۴/۹/۱۳
چقد شبیه محیط گوشیهای هانر هواویه

امیر حسین

۱۳۹۴/۹/۱۳
سلا م من وقتی گوشیمو خریدم روی نسخه ی اندرویدش که میزدم (حرفk) می چرخید ولی الان وقتی روش می زنم نمی چرخه به نظر شما این یه مشکله تو گوشی چی کار کنم درست شه

SONY XPERIA

۱۳۹۴/۹/۱۳
با اینکه طرفدار سونی هستم ولی رابط کاربری سامسونگ رو بیشتر می پسندم