خانهاخبار
آیا در ابتدای سال 2016 شاهد آیفون 4 اینچی فلزی خواهیم بود؟

آیا در ابتدای سال 2016 شاهد آیفون 4 اینچی فلزی خواهیم بود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد نسخه چهار اینچی آیفون 6 را با بدنه فلزی و رنگ‌بندی متنوع در ابتدای سال 2016 معرفی کند.
۱۳۹۴/۹/۱۲
image

 

با معرفی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس شاهد افزایش سایز صفحه نمایش آیفون از 4 اینچ به 4.7 و 5.5 اینچ بودیم. این تغییر غالبا با استقبال خریداران مواجه شد، اما تعدادی از طرفداران اپل همچنان صفحه نمایش 4 اینچی آیفون 5 را ترجیح می‌دادند. تا امروز تحلیلگران همواره گمانه‌زنی می‌کردند که اپل از آیفون 4 اینچی جدیدی رونمایی خواهد کرد. حال به نظر می‌رسد تا عملی شدن این پیش‌بینی فاصله زیادی نداریم. خبرهایی منتشر شده مبنی بر این که گویا اپل قصد دارد از یک آیفون 4 اینچی با بدنه فلزی و رنگ‌بندی متنوع در فوریه 2016 رونمایی کند؛ آیفونی که احتمالا iPhone 6c نام می‌گیرد.

این خبر را تعدادی از کارمندان شرکت فاکس کان، بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات رایانه‌ای جهان و یکی از تامین‌کنندگان قطعات اپل، منتشر کرده است. علاوه بر این، چند منبع دیگر نیز که از برنامه‌های اپل باخبرند آن را تایید کرده‌اند. این منابع تایید کرده‌اند که اپل در حال کار بر یک گوشی 4 اینچی با برخورداری از تعدادی از ویژگی‌های آیفون 6اس و آیفون 6اس پلاس است و به احتمال زیاد قصد دارد آن را ابتدای سال 2016 معرفی کند. این منابع گفته‌اند که بدنه این محصول فلزی است و رنگ‌بندی جذابی دارد. اپل پیش از این نیز iPhone 5c را به‌عنوان یکی از مشتقات آیفون 5 معرفی کرده بود که رنگ‌بندی‌های جذابی نیز داشت. اما تفاوت عمده آن با آیفون 5 در بدنه‌اش بود؛ جایی که اپل، به‌جای فلز، از پلاستیک استفاده کرده بود.

image

این اخبار احتمال داده‌اند که قیمت آیفون 6سی بین 400 تا 500 دلار باشد، درحالی‌که آیفون 5سی در زمان عرضه 549 دلار قیمت داشت. علاوه بر این احتمال می‌رود که اپل در این گوشی از چیپست A8 استفاده کند. اما از طرفی، به‌دلیل کم شدن قیمت، ممکن است شاهد فناوری تاچ سه‌بعدی در iPhone 6c نباشیم. با وجود تمام این اخبار، هنوز موجودیت این گوشی تایید نشده، اما شواهد نشان می‌دهد که احتمال واقعیت داشتن این اخبار بسیار زیاد است.

نظر شما در مورد این شایعات چیست؟ شما آیفون‌های بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهید یا صفحه نمایش کوچک‌تر را می‌پسندید؟

منبع: Redmond Pie

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

امیررضا

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
احتمالا سامسونگ هم برای اینکه عقب نیفته از این قافله یه گوشی مثلا galaxy 6 mini یا 7 mini خواهد زد.کلا گوش های آندروید سال دیگه روی میارند به بالابردن رم و کیفیت صفحه و سی پی یو طبق سالهای گذشته و اون چیزی که همچنان مد نظرشون نخواهد بود طراحی هست.آندروید کم کم داره به آخر راه نزدیک میشه.دنیای موبایل و تکنولوژی کلا نیاز به یه تحول عظیم داره.در کل این گوشی اپل اگه با این سایز و بدنه فلزی وارد بازار بشه تحولی در طراحی خواهد بود و من حتما یکیشو میخرم.

امیر

۱۳۹۴/۱۰/۷
اگ فلری باشه میخرم پلاستیکی باشه نه...

omid

۱۳۹۴/۹/۲۹
تن استیو جابز سه دور تو قبر چرخید .
به نظر من فرق اینو 6s و این مثل فرق فرش دست باف و فرش ماشینی هست اگه کسی بخواد پلاستیک بخره که 100 تا از این بهتر هست .

سید

۱۳۹۴/۹/۱۳
من خودم به شخصه از گوشی های کوچک بسیار لذت می برم، چون عقیده دارم با یک وسیله نباید همه کاری انجام داد. موبایل باید کوچک و جمع و جور باشد چون برای صحبت و پیامک و نهایتا یک چک میل ساده است. اگر شما بخواهید در اینترنت گشت و گذار کنید و مقاله و کتاب بخوانید یا باید تبلت یا لب تاپ داشته باشید. برای عکاسی هم دوربین باید داشته باشید. در این صورت است که بهترین سرچ در اینترنت را انجام داده اید و بهترین عکس را هم گرفته اید. اگر بخواهید با یک وسیله هم عکس بگیرید هم از اینترنت استفاده کنید هم دفتر حساب و کتابتان باشد هم فیلم ببینید...اولا باید یه فبلت 15 سانتی به دست بگیرید و ثانیا از هیچیک از این کارها لذت نبرده و نتیجه مناسبی عایدتان نخواهد شد. من منتظر این گوشی اپل می مانم و صد افرین می گویم به مدیران اپل که انقدر احترام به سلایق اشخاص می گذارند. همچنین منتظر گلکسی فولدر سامسونگ هم هستم. ببینیم کدام در ایران می آید و با چه قیمتی :) به امید آن روز!!!

شهداد خراب کن

۱۳۹۴/۹/۱۳
شما که اپل دوست نداری میتونی خبر های اپل رو نخونی