خانهاخبار
آیفون‌های بزرگ‌تر محبوب‌ترند

آیفون‌های بزرگ‌تر محبوب‌ترند

آمار نشان می‌دهد مردم کم‌کم در حال روی آوردن به آیفون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ‌ترند. نه‌تنها کاربران پیشین اپل، بلکه کاربران اندروید نیز در این دسته قرار می‌گیرند.
۱۳۹۴/۹/۱۱
image

 

طبق آماری که اخیرا منتشر شده، مشخص شده سهم آیفون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ در برابر آیفون‌هایی با سایز معمولی در حال افزایش است. این بررسی آماری به این گونه انجام شده که 30 روز پس از عرضه هر یک از آیفون‌های جدید سهم آنها از بازار فروش آیفون سنجیده شده است. بر این اساس، میزان فروش آیفون 6اس پلاس حدود 30 روز پس از عرضه آن به 37 درصد افزایش یافته، درحالی‌که استقبال از آیفون 6 پلاس در همین مدت پس از عرضه آن تنها 25 درصد از فروش کل آیفون‌های اپل بوده است.

 

image

 

گرچه درصد زیادی از خریداران آیفون 6اس پلاس از طرفداران قدیمی اپل هستند و ترجیح داده‌اند آیفونی با سایز 5.5 اینچ نیز تجربه کنند، آمار نشان می‌دهد کاربران اندرویدی نیز که به آیفون مهاجرت می‌کنند ترجیح می‌دهند آیفون‌های 6 پلاس و 6اس پلاس را انتخاب کنند که سایزی بزرگ‌تر دارند.

از طرف دیگر گویا هر روز به تعداد اندرویدی‌هایی افزوده می‌شود که گوشی خود را با آیفون عوض می‌کنند. طبق آمار منتشرشده، 26 درصد خریداران آیفون پس از رونمایی نسخه‌های 6اس و 6اس پلاس از کاربران اندروید بوده‌اند. این میزان پس از معرفی آیفون 6 و 6 پلاس تنها 12 درصد بود.

با وجود این که فبلت‌های اندرویدی چندین سال است که در بازار حضور دارند و گزینه‌های مختلفی پیش روی خریداران قرار می‌دهند و بازار را هم اشباع کرده‌اند، می‌توان از این آمار چنین برداشت کرد که ورود اپل به بازار فبلت‌ها تصمیم صحیحی بوده است. گرچه شاید برخی معتقد باشند این مقایسه اشتباه است و اقبال کاربران اندرویدی به آیفون به‌دلیل بهبود قابلیت‌های آن است و نه سایز صفحه نمایش آن، پیش‌بینی شرکت IDC در پایان سال 2014 مبنی بر اینکه فروش فبلت‌ها در چهار سال آینده از فروش انواع دیگر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و PC ها پیشی خواهد گرفت می‌تواند مهر تاییدی بر نتیجه‌گیری ما باشد.

منبع: Cult of Mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۱۱/۷
داداش دمت گرم
حرف اول و آخرو زدي

ساسان

۱۳۹۴/۱۱/۴
آيفون فوق العاده اس واقعا خدااااااااااااس

alireza

۱۳۹۴/۹/۱۲
حالا هی بگید اپل پول کلاس و اپل دزده و اپل مال آدمای خز هستش!!!
مردم دنیا یه چیزی تو اپل دیدن که میرن طرفش.

داریوش

۱۳۹۴/۹/۱۱
خب این هم مهر تاییدی دیگر بر بی ارزش بودن سیستم عامل آندروید
خود من هم در حال حاضر از گوشی آندرویدی استفاده میکنم ولی گوشی بعدی من آیفون خواهد بود البته فبلت آیفون
چیزی که خود من به شخصه واسم مهمه سرعت بالا در اجرای فرامین هست اون هم بدون افت سرعت
مثلا گلکسی اس 5 من ماه های اول خوب بود بعد طبق اصلی که همه گوشی های آندرویدی دارن شروع به هنگ کردن کرد
با احترام به دوست داران گوشی و فبلت های آندرویدی باید گفت اپل نیازی به اثبات کردن خودش نداره و این برند های آندرویدی هستن که در تکاپو برای رسیدن به این شرکت هستن